مقابل پیکان باهوش و منطقی بودیم؛

شفیعی: تراکتورسازی به فرد وابسته نیست/ با سردار به روزهای خوب می‌رسیم

۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۱:۳۵:۴۰
کد خبر: ۵۰۹۸۸۹
شفیعی: تراکتورسازی به فرد وابسته نیست/ با سردار به روزهای خوب می‌رسیم
مدافع تراکتورسازی گفت: تمام تلاشمان این است که در زمین حرف اول را بزنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، خالدشفیعی مدافع قلدر تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار برنا و خصوص پیروزی دیروز تیمش گفت: می دانستیم که بازی سختی را پیش رو داریم. برای این بازی کاملا آماده بودیم و خداراشکر که توانستیم با ارائه یک بازی منطقی و باهوش به آنچه که می خواستیم برسیم.

شفیعی در خصوص گلزنی محمدابراهیمی و اینکه به نظر می‌رسد حضور او باعث شده تراکتورکیفیت بالایی در فازهجومی پیداکند، گفت: محمدابراهیمی چه در زندگی شخصی و چه در زندگی ورزشی خودش، کاملا حرفه ای رفتار می‌کند و همین مساله باعث شده بازیکنی با کیفیت بالا باشد. او یکی از بهترین دوستان من است و خوشحالم که دیروز گل مهمی را برای ما به ثمررساند. ابراهیمی واقعا یکی از بازیکنان تاثیرگذار لیگ ماست. برای او آرزوی موفقیت در تمام زمینه ها را دارم و امیدوارم بتواند در ادامه هم با حفظ همین روند به امتیازگیری و موفقیت تیم کمک کند.

مدافع تراکتورسازی در مورداینکه آیا رفتن سروش رفیعی تاثیری روی عملکرد تراکتورسازی گذاشته یا نه، گفت: سروش از بازیکنان باکیفیت فوتبال ماست.امیدوارم درهرکجا که هست به حق خودش برسد. مطمئنا اگر سروش را داشتیم کارمان راحت تر بود اما به هرحال تراکتورسازی تیمی نیست که به فرد وابسته باشد. تمام تلاش تک تک بازیکنان تیم این است که نتیجه گیری هایمان بهترشود و قطعا با برنامه ریزی های کادرفنی خللی در کارتیم به وجود نخواهد آمد و به هدفمان خواهیم رسید.

شفیعی در مورد موقعیتی که روزگذشته در یک قدمی دروازه از دست داد گفت: دیروز موقعیت خوبی نصیبم شد و در آن لحظه خواستم توپ را طوری بزنم که اگر روی خط هم به کسی خورد، وارد دروازه شود اما متاسفانه ضربه ام به توپ محکم بود و فکر می کنم اگر قدرت ضربه ام کمتر بود، توپ وارد دروازه می‌شد. آقای قلعه نویی هم در رختکن گفت اگر بیشتر دقت می‌کردی حتما می‌توانستی گلزنی کنی.

وی در خصوص اینکه آیا نتیجه 1بر0 برای تیم تراکتورسازی راضی کننده است، گفت: موقعیت های زیادی داشتیم که اگر تبدیل به گل می‌شدند، نتیجه بهتری به دست می‌آمد اما بااین حال خوشحالم که توانستیم برنده بازی باشیم و 3امتیاز بازی را به نام خودمان ثبت کنیم. هدفمان رسیدن به قهرمانی است.  لیگ فشرده و حریفان سرسختی داریم به همین خاطر به نظرم پیروزی در مسابقات مهمتر از تعداد گل های زده است.

شفیعی در مورد اینکه به نظر می‌رسد تراکتورسازی با مدیریت جدید روند حرکتی بهتری را به خود گرفته، گفت: به اعتقاد من آقای آجرلو به فکر تیم و تک تک اعضای آن است. ایشان زحمت زیادی برای موفقیت تیم می‌کشد و من به این موضوع امید دارم که می‌توانیم با سردار به روزهای خوب  برسیم. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که درون زمین حرف اول را بزنیم و انشااله با این کادر فنی و حمایت مدیریت، امسال به قهرمانی لیگ برسیم تا باشاد کردن هوادارانمان گوشه ای از محبت هایشان را جبران کنیم.

شفیعی در پایان و درخصوص بازی بعدی این تیم گفت: بازی بعدی ما دربی است و ماشین سازی از زمانی که آقای کاظمی به این تیم آمده فوتبال بهتری را ارائه می کند. بازی بسیارسختی خواهد بود و باید با تمرکز و تلاش بالا در زمین حاضر شویم تا با پیروزی مقابل این حریف سختکوش یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز