بازدید وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون جانبازان و معلولین؛

سلطانی‌فر: اقدامات صورت گرفته در فدراسیون جانبازان و معلولین قابل تحسین است/ در اعزام‌های خارجی باید ملاحظات سیاست، مصالح و منافع ملی در نظر گرفته شود

۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۳۷:۱۷
کد خبر: ۵۱۰۱۶۷
سلطانی‌فر: اقدامات صورت گرفته در فدراسیون جانبازان و معلولین قابل تحسین است/ در اعزام‌های خارجی باید ملاحظات سیاست، مصالح و منافع ملی در نظر گرفته شود
وزیر ورزش و جوانان گفت: وظیفه شرعی و قانونی خود می دانیم که با تمام توان در خدمت ورزش جانبازان و معلولین باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در بازدید از فدراسیون جانبازان و معلولین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تشکر از آقای خسروی وفا و هیات رییسه این فدراسیون که شرایط مناسبی برای این بازدید ایجاد کردند. ایشان را از سال های دور می شناسم و شاهد زحمات و تلاش هایی که در این سال ها برای ورزش جانبازان و معلولین ایجاد داده بودم.

وی افزود: وظیفه شرعی و قانونی خود می دانیم که با تمام توان در خدمت ورزش جانبازان و معلولین باشیم و تلاش می کنیم در جهت توسعه نرم افزاری و سخت افزاری این فدراسیون گام برداریم.

وی در ادامه افزود: در بازدیدی که امروز به عمل آمد کارهایی که انجام شده قابل تحسین است و باید تلاش کنیم با حمایت‌های سخت افزاری و نرم افزاری شرایط بهتری برای پیشرفت ورزشکاران جانباز و معلول فراهم کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که مراسم تقدیر از مدال آوران و قهرمانان چه زمانی برگزار خواهد شد، خاطرنشان ساخت: با صحبت‌هایی که انجام شده و برنامه‌ریزی که انجام دادیم بین زمان 23 بهمن الی 20 اسفندماه مراسم تقدیر و تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک برگزار خواهد شد. این مراسم با حضور دکتر روحانی رییس جمهور برگزار خواهد شد.

سلطانی‌فر در پاسخ به خبرنگار برنا مبنی بر اینکه برای استعدادیابی ورزش جانبازان و معلولین وزارت ورزش و جوانان برنامه‌ای خواهد داشت، اظهار کرد: باور جدی ما این است که در همه رشته‌های ورزشی استعدادهای بسیار خوبی در سایر استانها وجود دارد که به خاطر کمبود امکانات تا به الان نتوانسته‌اند خود را مطرح کنند. قصد ما این است که شرایط خوبی را فراهم کنیم که خلاقیت‌ها و استعدادها ظهور کند.

وی افزود: در جلسه‌ای که مدیران کل استانها داشتیم به همه آنها تاکید کردیم که روی موضوع استعدادیابی به خوبی کار کنند. در بخش ورزش جانبازان و معلولین نیز این برنامه پیاده خواهد شد و امیدواریم همانطور که تا الان افتخارآفرینان زیادی پرچ ایران را در میادین بین‌المللی به اهتزاز درآورده‌اند با ظهور استعدادهای جدید بازهم شاهد این اتفاق باشیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به برنامه ششم توسعه و اتفاقات خوبی که قرار است درخصوص بودجه ورزش عملی شود به زودی سعی خواهیم کرد که اتفاقات خوبی در کشور رخ دهد.

وی در پایان تصریح کرد: فدراسیون‌های ورزشی درخصوص اعزام تیم‌ها به مسابقات برون مرزی باید ملاحضات سیاسی را در نظر داشته باشند و این موضوع را بیشتر در نظر بگیریم که مسائل ملی برای ما از هر چیزی اهمیت بیشتری دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز