مجمع عمومی سالانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد؛

سجادی: باید از فرصت‌ها و پتانسیل موجود استفاده بهینه شود/ مشکلات موجود در ورزش‌های هوایی و دراگون بوت حل و فصل خواهد شد

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۸:۳۱
کد خبر: ۵۱۰۶۱۵
سجادی: باید از فرصت‌ها و پتانسیل موجود استفاده بهینه شود/ مشکلات موجود در ورزش‌های هوایی و دراگون بوت حل و فصل خواهد شد
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ ای گفت: باید طوری مهندسی کنیم که تیم‌های ورزشی کشورمان حضوری پربار و موفقیت‌آمیز در این مسابقات معتبر داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌یی وزیر ورزش و جوانان در مجمع عمومی سالانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی اضافه کرد: فدراسیون انجمن‌های ورزشی دارای رشته‌های متنوع است که می‌تواند برای نسل جوانان جاذبه داشته باشد.

او افزود: باید تلاش شود از فرصت‌ها و پتانسیل موجود استفاده بهینه شود و طبعا رییسان هیات‌های انجمن‌های ورزشی در استان‌ها در این راستا نقش مهمی دارند.

سجادی در ادامه اظهار کرد: طبق گزارش‌های واصله و جلساتی که با دوستان داشتیم انجمن‌ها جایگاه خوبی دارند و تلاش ما این است که با برنامه راهبردی 4 ساله که فدراسیون‌ها از جمله فدراسیون انجمن‌های ورزشی ارایه می‌دهند از برنامه‌های شما حمایت کرده و بستر را برای اجرای آن‌ها فراهم کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌یی در ادامه گفت: با اختصاص 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده می‌توان اعتبارات فدراسیون‌ها به ویژه استان‌ها را افزایش داد و برخی از مشکلات موجود را مرتفع کرد.

سجادی هم‌چنین به پاره‌ای از مشکلات که رییسان انجمن‌ها به آن پرداختند، اظهار کرد: با جلساتی که اخیرا داشتیم، تلاش داریم مشکلات موجود از جمله ورزش‌های هوایی و دراگون بوت حل و فصل شود.

وی هم‌چنین به رقابت‌های مهم آتی از جمله رقابت‌های سهمیه المپیک و بازی‌های آسیایی جاکارتا اشاره کرد و گفت: باید طوری مهندسی کنیم که تیم‌های ورزشی کشورمان حضوری پربار و موفقیت‌آمیز در این مسابقات معتبر داشته باشند.

سجادی در پایان از تلاش‌های رییسان هیات‌های انجمن‌های ورزشی استان‌های کشور تشکر کرد و گفت: امید است با رفع مشکلات و کمبود بودجه، راه را برای موفقیت بیش‌تر شما فراهم کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز