مدال های خوش رنگی در المپیک کسب خواهیم کرد؛

فرجی: فدراسیون کاراته متعلق به گروه و یا سبک خاصی نیست/ از سلطانی‌فر به خاطر نگاه بیطرفانه‌اش تشکر می‌کنم

۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۲۰:۵۳
کد خبر: ۵۱۰۸۸۲
فرجی: فدراسیون کاراته متعلق به گروه و یا سبک خاصی نیست/ از سلطانی‌فر به خاطر نگاه بیطرفانه‌اش تشکر می‌کنم
رییس فدراسیون کاراته گفت: بی تردید کاراته ایران چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان این پتانسیل را دارد که در نخستین حضور المپیکی اش بتواند به مدالهای خوش رنگی دست پیدا کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدصادق فرجی رییس فدراسیون کاراته درخصوص انتخابش برای تصدی گری پست ریاست این فدراسیون اظهار داشت: فدراسیون کاراته متعلق به شخص، گروه و سبک خاصی نیست و به همه احاد جامعه کاراته تعلق دارد. امیدوارم با همدلی بتوانیم روزهای خوبی را برای کاراته ایران به ارمغان آوریم.

من بار دیگر از دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دکترسجادی، معاون ورزش قهرمانی وزارت بابت نگاه بیطرفانه به انتخالبات فدراسیون کاراته تشکر کنم و از اعتماد اعضای محترم مجمع که به اینجانب، برنامه ها و تیم کاری بنده صمیمانه سپاسگذار باشم، ضمن اینکه از حمایت‌های تمامی جامعه کاراته اعم از پیشکسوتان، روسای هیات‌ها، داوران، مربیان، ورزشکاران و همینطور اصحاب رسانه  قدردانی می کنم.

برای همه دوستانم احترام زیادی قایل هستم. بنده قبل از اینکه وارد فدراسیون به دوستانم حاج آقا ناظریان، سمندر و عباس پناهی زنگ زدم و از آنها رخصت گرفتم. فدراسیون کاراته میراث بزرگانی همچون مرحوم وارسته، حاج آقا مهرآیین و ...تا آخرین رئیس فدراسیون حاج آقا سمندرکه در دو دوره خدمات ارزنده ای داشته است به رسم امانت مسئولیت آن بواسطه رای اعضای محترم مجمع بمدت چهار سال به بنده سپرده شده است.

در کنار مسابقات قهرمانی جهان و آسیا، مهمترین نگاه ما اول به مسابقات المپیک نوجوانان 2018 است که اولین حضور کاراته در آوردگاه المپیک خواهد بود، ضمن اینکه در همان سال بازیهای آسیایی جاکارتا را پیش رو داریم که قطعا کاراته همچون دوره های قبلی سهم قابل توجهی از مدال آوری خواهد داشت.  المپیک 2020 توکیو هم بزرگترین رویدادی است که در تقویم ورزشی داریم. بی تردید کاراته ایران چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان این پتانسیل را دارد که در نخستین حضور المپیکی اش بتواند به مدالهای خوش رنگی دست پیدا کند. آنچه امروز جامعه کاراته انتظار و استحقاق آن را دارد، کسب مدال در المپیک بعنوان پنجمین رشته ورزشی است و ما باید برای بدست آوردن این عنوان تا 42 ماه مانده به آغاز بازیهای المپیک بی وقفه تلاش کنیم.

کمی نگرانی از بابت بدهی‌های سنگین فدراسیون داریم که امیدوارم هرچه زودتر این مساله با مساعدت وزارت ورزش و جوانان حل شود.

مقرر شده بخش مالی فدراسیون گزارش جامع و کاملی از وضعیت بدهی را ارائه نماید تا پس از بررسی و جلسات هماهنگی با سیدحسن طباطبایی، سرپرست پیشین فدراسیون این مشکل مرتفع شود.  

از آقای طباطبایی بابت زحماتی که در طول این مدت برای فدراسیون کاراته انجام دادند، نهایت تشکر را دارم و امیدوارم ادامه این راه همراه با قهرمانی‌های بیشتر برای خانواده لایق و پرشمار کاراته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز