حتی در بردها هم از بازیکن اسم نمی‌برم چون "تیم" برنده است؛

برانکو: مشکل چیست که همیشه در مورد نیمکت تیم ملی سوال می‌کنید؟!

۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۸:۳۶:۳۷
کد خبر: ۵۱۲۳۹۵
برانکو: مشکل چیست که همیشه در مورد نیمکت تیم ملی سوال می‌کنید؟!
برانکوایوانکوویچ گفت: از فردا برای بازی با تراکتورسازی آماده می‌شویم و برد امروز را فراموش می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل صبا گفت: ما از قبل کاملا آگاه بودیم که تیم بهتر میدان هستیم اما به بازیکنانم گفته‌ام که در فوتبال، دیروز وجود ندارد. اعتماد به دیروز دیگر تمام است. فقط امروز و فردا مهم هستند. از فردا برای بازی با تراکتورسازی آماده می‌شویم و برد امروز را فراموش می‌کنیم. تنها حرف من درباره بازی امروز تبریک به بازیکنان و هواداران‌مان است.

ایوانکوویچ در پاسخ به این سوال که آیا نبود چند بازیکن در روند بازی پرسپولیس تاثیرگذار بوده یا خیر، گفت: حق با شماست. ما می‌دانستیم نیمکت باکیفیتی داریم مهمترین مساله این است که بازیکنان تعویضی ما هم آماده‌اند و این خیلی خوب است.

وی با بیان اینکه از قبل می‌دانستم بازی سختی مقابل صبا پیش‌رو داریم، گفت: در نشست خبری پیش از بازی این مساله را گفتم. تیم حریف خیلی خوب سازماندهی شده بود و در ضربات ایستگاهی خطرناک عمل می‌کرد ولی در نهایت کیفیت ما باعث پیروزی‌مان شد.

برانکو در مورد صحنه مشکوکی که بازیکن پرسپولیس توپ را از روی خط دروازه این تیم برگشت داد، گفت: این توپ گل نبود چون اگر توپ از خط عبور کرده بود داور سوت می‌زد و گل را اعلام می‌کرد.

برانکو در مورد صحنه‌ای که مدافع پرسپولیس توپ را از روی خط برگشت داد و احتمال دارد توپ گل شده باشد، گفت: شاید گل شده باشد اما گل نبود، اگر توپ گل شده بود داوران سوت می‌زدند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه عده‌ای معتقدند که داوران به پرسپولیس کمک می کنند تا صدرنشین باشد، گفت: آنهایی که چنین حرفی را می‌زنند بنشینند و به دقت همه چیز را آنالیز کنند و ببینند که چقدر داوران به ما کمک کردند. فکر می‌کنم اگر صادقانه آنالیز کنند نظرشان برعکس خواهد شد. ما مشغول کار و تمرینات خودمان هستیم تا بهتر و آماده‌تر شویم. تنها وظیفه ما کار در زمین است و همه چیز را در زمین و در عمل نشان دادیم، این هدف ماست.

وی در مورد بازی بعدی مقابل تراکتورسازی گفت: طبیعی است که تمام تلاشمان را می‌کنیم تا برنده شویم. از ابتدای فصل اهدافمان را مشخص کرده‌ بودیم. هدفمان قهرمانی است اما حتی اگر پیش از موعد روی کاغذ هم قهرمان شویم این وظیفه بازیکنان ما را سنگین‌تر می‌کند که بهتر و بهتر بازی کنند چون فکر نمی‌کنم کسی به ذهنش خطور کند مقابل چنین هواداران پرشوری شل بیاید اما واقعیت این است که 3 بازی سخت دیگر پیش رو داریم، بازی با تراکتورسازی، استقلال و سپاهان.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا به شکستن رکورد سپاهان در 14پیروزی پشت سر هم فکر می کند، گفت: نه من نه هیچکس دیگر به رکورد فکر نمی‌کنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم. می‌خواهیم بهتر بازی کنیم تا هواداران خوشحال شوند.

وی درباره اینکه اعلام شده شما بازیکنان خارجی را به باشگاه آورده‌اید، گفت: چه کسی این را گفته است؟ هرچیزی رسانه‌ها می‌نویسند دلیل نمی‌شود که من گفته باشم. من هرگز از طریق رسانه‌ها در مورد بازیکن صحبت نمی‌کنم. به ندرت درباره آنها نظر می‌دهم مگر اینکه بخواهم از بازیکن تمجید کنم در این صورت اسم می‌آورم. حتی در بردها هم از یک بازیکن اسم نمی‌برم چرا که یک تیم برنده است.

سرمربی پرسپولیس درمورد حضورش در تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: من یک سال و نیم دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم، بالاخره یکی سرمربی تیم ملی می‌شود. زمانی قلعه‌نویی بود، بعد دایی آمد، بعد قطبی و در نهایت کی‌روش سرمربی شدند. پشت سر او هم یکی دیگر می‌آید. مشکل چیست که همیشه این سئوال را مطرح می‌کنید؟ من یکسال پیش قراردادم را 2ساله با پرسپولیس تمدید کردم. هنوز تمام نشده و تا پایان فصل آینده هم با این باشگاه قرارداد دارم بنابراین به هیچ چیز دیگر فکر نمی‌کنم.

وی در مورد اینکه گلزنی به صبا دیر اتفاق افتاد، گفت: بازی 90دقیقه طول می‌کشد. صبا دفاعش را خوب سازماندهی کرده بود. آنها با 11بازیکن در 60 و 40متر زمین دفاع می‌کردند و در چنین شرایطی نیاز به استمرار و سماجت است که بتوانیم فشار را زیاد کنیم و طبیعی بود که صبا در این مدت نتوانست تیم ما را دنبال کند. به هر حال خطر بالقوه هم روی دروازه ما بود اما بازیکنان ما اجازه ندادند حریف نفسی تازه کند و با گذشت زمان مشخص بود که دروازه حریف را باز خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز