مایدا: شاگردانم عملکرد بسیار خوبی داشتند

۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۸:۳۹:۳۰
کد خبر: ۵۱۲۳۹۷
مایدا: شاگردانم عملکرد بسیار خوبی داشتند
سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: بازیکنان ایران تمامی خواسته های کادر فنی را در زمین مسابقه پیاده کردند و از آنان رضایت دارم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مایدا چیچیچ پس از پیروزی سه بر صفر تیم ملی والیبال بانوان ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت های انتخابی زنان جهان در منطقه آسیای مرکزی افزود: این پیروزی را به همه مردم ایران و خانواده بزرگ والیبال تقدیم می کنم و خیلی خوشحال هستم که بازیکنان مزد زحمات خود را گرفتند.

وی با بیان اینکه تیم ایران برای همه حریفان احترام قائل است، گفت: هر چند سالن مسابقه هوای بسیار گرمی داشت و شاید نزدیک 40 درجه سانتی گراد بود، اما بازیکنان ایران تمامی خواسته های کادر فنی را در زمین مسابقه پیاده کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان با یادآوری اینکه قبل از این مسابقه آنالیز خوبی از نپال داشتیم، گفت: این موضوع کمک زیادی به کسب پیروزی کرد و از عملکرد بازیکنانم نیز رضایت کامل دارم.

مایدا درباره دیدار فردا مقابل مالدیو نیز گفت: تیم ایران تلاش می کند که در همه بازی ها سطح بالایی از والیبال را به نمایش بگذارد. از شاگردانم می خواهم که برای صعود به مرحله بعد تمام توان خود را بکار گیرند تا موفق شویم.

وی با ابراز خوشحالی از نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران در دیدارهای تیم ملی بانوان گفت: زمان سرود ایران که از زیباترین لحظات کاری است و امیدوارم بارها در میادین مختلف حضور یابیم و این سرود را بشنویم.

تیم ملی والیبال بانوان ایران عصر امروز در نخستین مسابقه خود در انتخابی جهان در منطقه آسیایی مرکزی موفق به شکست نپال در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 12، 25 بر 12 و 25 بر 12 شد.

تیم ملی والیبال بانوان فردا (یکشنبه) در دومین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف مالدیو می روند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز