برگزاری اولین دوره تخصصی توان افزایی کارشناسان استعدادیابی قایقرانی

زینالی: جشنواره های استعدادیابی در استان های مختلف تداوم خواهد داشت

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۸:۵۴:۱۳
کد خبر: ۵۱۴۱۱۹
زینالی: جشنواره های استعدادیابی در استان های مختلف تداوم خواهد داشت
رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون قایقرانی گفت: برگزاری جشنواره های استعدادیابی قایقرانی در استان های مختلف ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سارا زینالی در خصوص جشنواره های برگزار شده استعدادیابی بیان کرد: تاکنون در استان های بوشهر، آذربایجان غربی و تهران جشنواره استعدادیابی قایقرانی را با همکاری هیات های قایقرانی استان ها برگزار کرده ایم و این برنامه در دیگر استان ها نیز تداوم خواهد داشت.

وی در خصوص نحوه انتخاب این استان ها اضافه کرد: طبق بررسی هایی که از طریق فدراسیون قایقرانی و دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و مطابق با شاخص های در نظر گرفته شده در رشته قایقرانی و پتانسیل های موجود، اولویت بندی در خصوص برگزاری برنامه ها و جشنواره های استعدادیابی انجام شد و در راستای همان اولویت بندی برنامه استعدادیابی را پیش می بریم.

زینالی افزود: البته امیدواریم به زودی با تاسیس کانون های استعدادیابی قایقرانی در سراسر کشور، بار این کار تا حدودی از روی هیات های قایقرانی برداشته شود و بخش خصوصی نیز در این زمینه یاری رسان باشد.

وی به برگزاری اولین دوره تخصصی توان افزایی کارشناسان استعدادیابی قایقرانی اشاره کرد و گفت: برای اولین بار این دوره تخصصی توان افزایی با همکاری دفتر استعدادیابی وزارت ورزش اواخر بهمن 95 در فدراسیون قایقرانی برگزار خواهد شد.

زینالی تصریح کرد: امیدواریم با حضور کارشناسان قایقرانی از سراسر کشور از این طریق کار استعدادیابی در قایقرانی شکل تخصصی تری به خود بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز