شرایط عجیب مسابقه تبریز؛

برای بازی در لیگ حرفه‌ای ایران، نیازی به توپ نیست! +عکس

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۶:۳۲:۱۱
کد خبر: ۵۱۴۵۲۸
برای بازی در لیگ حرفه‌ای ایران، نیازی به توپ نیست! +عکس
بازی امروز سبزهای تبریز و آبی های تهران در شرایطی باورنکردنی برگزار شد!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقه دو تیم ماشین سازی و استقلال در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر، در حالیکه می رفت به علت بارش شدید برف لغو شود، برگرزار شد در حالیکه وضعیت جوی اصلا برای برگزاری این بازی مناسب نیست و این وضعیت ممکن است موجب مصدومیت شدید بازیکنان هم بشود.

به جز این مساله، وضعیت زمین هم مناسب برگزاری بازی نیست و مشخص است که هرنتیجه ای در این بازی رقم بخورد، کاملا اتفاقی است! اما این همه ماجرا نیست و در حالیکه طبق قوانین بازی در برف باید با توپ نارنجی یا قرمز انجام شود، این مسابقه با توپ سفید برگزار شد تا عجایب فوتبال ما امروز تکمیل شود!

البته ظاهرا یکی از مسئولان تیم گسترش فولاد که در ورزشگاه یادگار امام حضور دارد، در تماس تلفنی از تدارکات تیمش درخواست کرده تا چند توپ قرمز را از این باشگاه به ورزشگاه یادگار بیاورند تا این مسابقه با شرایط استاندارد برگزار شود! جالب اینجاست برای مشخص شدن خطوط زمین، به وسیله یک جاروی دستی کار برف روبی را انجام می دهند تا شرایط زمین هم استاندارد شود!

اینکه با این شرایط و البته با وجود هشدار سازمان مدیریت بحران شهرتبریز درمورد بارش برف و کولاک، چرا این بازی برگزار شد، سوالیست است که احتمالا پاسخی قانع کننده در مورد آن نخواهیم شنید!

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز