رحیمی با مرادی دیدار کرد؛

فدراسیون وزنه برداری ۲ ست کامل هالتر و وزنه به مازندران اهدا می کند

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۷:۲۱:۴۹
کد خبر: ۵۱۴۵۳۷
فدراسیون وزنه برداری ۲ ست کامل هالتر و وزنه به مازندران اهدا می کند
فدراسیون وزنه برداری 2 ست کامل تجهیزات وزنه برداری را به استان مازندران اهدا می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عباس رحیمی، رییس هیأت وزنه برداری استان مازندران، امروز (چهارشنبه 13 بهمن ماه) در فدراسیون وزنه برداری حضور پیدا کرد و ضمن دیدار با رییس این فدراسیون، در خصوص مسائل مختلف فنی و ارتباطی دوسویه در آینده به بحث و گفتگو پرداختند.

رییس هیأت وزنه برداری استان مازندران در بخشی از صحبت های خود به رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: بی تردید وزنه برداری نوین ایران در عرصه داخلی و بین المللی مدیون زحمات و برنامه ریزی خوب شما چه در گذشته و چه امروز است.

عباس رحیمی ادامه داد: مازندران قطب وزنه برداری ایران و جهان به شمار می رود و ما توقع داریم فدراسیون مثل همیشه نگاه ویژه ای به استان مستعد ما داشته باشد. بدون تردید من و تمامی همکارانم در استان مازندران، در خدمت فدراسیون و همگام با شما حرکت می کنیم. قطعاً هر کاری بتوانیم انجام می دهیم تا باری را از دوش فدراسیون برداریم.

علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه برداری، در خصوص تعاملات دوسویه هیأت استان و فدراسیون وزنه برداری گفت: مازندران برای فدراسیون وزنه برداری پایگاه مهم و ارزشمندی است. تنش های موجود در استان را همین طور که با مدیریت خوب خود و مدیرکل محترم به فرصت تبدیل می کنید جای تقدیر دارد و امیدواریم مازندران مجددا به شرایط آرمانی خود در سال های گذشته بازگردد.

رییس فدراسیون خاطرنشان کرد: فدراسیون مثل همیشه حامی استان های توانمند و مستعد خود همچون مازندران است و قطعا ما بعنوان یک قطب ارزشمند داخلی از استان مازندران حمایت کرده و نگاه ویژه ای به وزنه برداری استان داریم.

برهمین اساس با توجه به برنامه های حمایتی فدراسیون در خصوص تجهیز سخت افزاری هیأت ها در دستور کار خود دارد 2 ست کامل تجهیزات وزنه برداری را در اختیار استان مازندران قرار دهد.

گفتنی است در این نشست داود باقری، نایب رییس، رضا عباسپور، سخنگو و مدیر روابط عمومی و سها سوهانیان، مشاور استان های رییس فدراسیون، حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز