داوربین المللی در گفت و گو با برنا؛

فغانی: رسانه ها مرا داور دربی کردند!

۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۴:۵۹:۲۴
کد خبر: ۵۱۵۱۳۵
فغانی: رسانه ها مرا داور دربی کردند!
داور با تجربه کشورمان به موضوع داوری در دربی84 واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضافغانی در مورد اینکه گفته می شود داور مسابقه استقلال-پرسپولیس در هفته21 لیگ برتر گفت: بنده اطلاعی از این مساله ندارم و هنوز چیزی به من اعلام نشده است. معتقدم این موضوع فقط گمانه زنی رسانه ای است و من در جریان این ماجرا نیستم. طبق قانون و روال همیشگی داور یک مسابقه 48ساعت قبل از مسابقه اعلام می شود و از الان نمی توان در این مورد حرفی زد.

داور برجسته و بین المللی کشورمان در ادامه گفت: کشور ما داوران ارزنده زیادی دارد. از آقای خورشیدی تا حق وردی، همه و همه داوران کاربلد و خوبی هستند که توانایی سوت زدن در دربی را دارند. دپارتمان داوری، داوران شایسته زیادی دارد و تصمیم گیرنده نهایی در این مورد هم خود دپارتمان است.

فغانی در مورد اینکه گفته می شود او تمایلی به سوت زدن در دربی را ندارد گفت: نه، اینطور نیست. این بازی هم مانند بقیه بازی هاست و همان کارهایی را که در بازی های دیگر انجام می دهیم را در این بازی انجام می دهیم و برایم فرقی نمی کند که برای کدام بازی انتخاب شوم. بازهم می گویم تصمیم گیرنده در این مورد دپارتمان داوری است و اگر این وظیفه به من محول شود، باید به طور معمول و عادی کارم را انجام دهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز