روش بازی ما هجومی است

فریرا: بازی سختی را در پیش داریم

۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۲:۱۳:۱۳
کد خبر: ۵۱۶۵۶۷
فریرا: بازی سختی را در پیش داریم
اسوالدو فریرا در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر استقلال پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اسوالدو فریرا سرمربی تیم السد قطر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال، گفت: باعث افتخار من و تیمم است که در ایران هستیم.بازی فردا برای من عادی نیست. همیشه عادت داشته‌ایم که بازی‌های پلی آف رفت و برگشت باشد. به هر دلیلی این بازی تک حذفی است و سخت به شمار می‌رود.

او ادامه داد: با این حال این قانون است و ما از آن تبعیت می‌کنیم. می‌دانیم بازی سختی است و با توجه به حضور تماشاگران بازی هیجان انگیزی خواهد بود. ما می‌دانیم شانس مجددی وجود ندارد. حریف را به خوبی می‌شناسیم و می‌دانیم تیم قدرتمندی است. می‌دانیم در حال حاضر آنها از تیم‌های تاپ ایران نیستند ولی وقتی بازی‌های آنها را نگاه کنید، سیستم و کار فنی آنها را می‌بینید. بازهم تاکید می‌کنم که با اعتماد به نفس بالا بازی می‌کنیم. با شروع بازی، سرما حس نخواهد شد و با تماشاگران بازی گرم می‌شود. امیدوارم برای استقلال هم بازی سختی باشد.

سرمربی السد تاکید کرد: همانطور که گفتم بازی تک حذفی و خارج از خانه است. مطمئنا بازی سختی خواهد بود ولی اعتقاد دارم هم از نظر ذهنی و هم قلبی تیم ما باید برای بازی فردا آماده باشد. تعادل مناسبی بین خط دفاع و خط حمله ایجاد خواهیم کرد. فکر می کنم بازی از نظر احساسی می تواند جنبه بیشتری داشته باشد تا تاکتیکی.

وی درباره نقش ژاوی در السد هم تاکید کرد: ژاوی را همه می شناسند ولی ما در تیم خود نفرات دیگری هم داریم که تاثیرگذار خواهند بود و می‌دانند چه بازیکن مهمی است اما ما بازیکنان تاپ دیگری داریم که اسمشان را نمی‌برم.

سرمربی السد درباره اینکه بیشتر گلهای این تیم در لیگ قطر در نیمه دوم به ثمر رسیده و آیا امکان دارد این رویه در بازی با استقلال هم تکرار شود، گفت: روش کار ما هجومی است. سعی می کنیم ابتدای بازی گل بزنیم ولی گاهی شرایط طوری رقم می خورد که نمی توانیم ابتدای بازی گل بزنیم. با توجه به شرایطی که در بازی فردا وجود دارد، مشخص نیست چه زمانی گل بزنیم. استراتژی ما برای رسیدن به گل یکسان است.

فریرا در پایان گفت: نمی توانیم این بازی را با لیگ قطر مقایسه کنیم. میانگین گل زده ما در هر بازی در لیگ قطر سه گل بوده است. می توانیم حتی بازی فردا را به پنالتی بکشانیم و سپس به دور بعد صعود کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز