آخرین وضعیت چشمی از زبان مدیر برنامه هایش

۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۵:۴۹
کد خبر: ۵۱۶۶۹۲
آخرین وضعیت چشمی از زبان مدیر برنامه هایش
کریمی مدیر برنامه های چشمی درباره آخرین وضعیت این بازیکن توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش  گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با توجه به محرومیت باشگاه استقلال از فعالیت در پنجره نقل‌و‌انتقالات زمستانی از سوی فیفا، این باشگاه نتوانست قرارداد روزبه چشمی، آندرانیک تیموریان و سرور جباروف را ثبت کند.

حسین کریمی مدیر برنامه های چشمی در خصوص آخرین وضعیت این بازیکن گفت:در ابتدا باید بگویم طبق گفته مسئولان باشگاه استقلال ما امروز منتظر جواب نهایی فیفا هستیم و قرار بر این است وکیل این باشگاه با پیگیری جواب آخر فیفا ،وضعیت چشمی را مشخص کند.چشمی قراردادی را با استقلال منعقد کرده که به نوعی با متفاوت است و این امکان وجود دارد که فیفا با استناد به قرارداد چشمی تفاوتی را قائل شود و اجازه ثبت قرارداد این بازیکن را با استقلال صادر کند. با این وجود منتظر هستیم تا جواب نهایی به دستمان برسد تا متوجه آخرین وضعیت چشمی شویم.

کریمی درباره پیشنهاد سپاهان به چشمی اظهار داشت: در هر صورت باشگاه سپاهان یکی از گزینه هایی که خواستار حضور چشمی است و ما برای این باشگاه احترام خاصی قائل هستیم اما در ابتدا باید منتظر مشخص شدن وضعیت این بازیکن شویم و اینکه بدانیم چشمی با چه نوع قراردادی می تواند راهی تیم دیگر شود .آیا او به عنوان بازیکن آزاد و یا قرضی باید در اختیار تیم دیگر قرار گیرد؟نوع عقد قرارداد چشمی در انتخاب تیم آینده تاثیر گذار است. باز هم می گویم در حال حاضر منتظر جواب نهایی مسئولان باشگاه استقلال و اصلا شاید چشمی با رفع مشکل برای استقلال بازی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز