کامیابی نیا در آن صحنه کاری انجام نداد که بخواهد اخراج شود

احمدزاده: امیدوارم روند موفقیت‌های پرسپولیس همین‌گونه ادامه داشته باشد

۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۷:۴۲
کد خبر: ۵۱۶۷۵۸
احمدزاده: امیدوارم روند موفقیت‌های پرسپولیس همین‌گونه ادامه داشته باشد
فرشاد احمدزاده گفت: امیدوارم روند موفقیت‌های پرسپولیس همین‌گونه ادامه داشته باشد و شاهد پیروزی در دیدارهای آینده باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرشاد احمدزاده درخصوص بازی تراکتور گفت: قبل از این بازی با حواشی مختلفی همراه بودیم اما به هر حال چنین مسائلی در یک دیدار حساس مابین تیم اول و دوم جدول قابل پیش بینی است و اگر شما سایر بازی‌های حساس در دنیا را نیز ببینید متوجه می‌شوید که چه حواشی و حساسیتی بین تیم‌ها وجود دارد. خوشبختانه در این دیدار اتفاق خیلی خاصی رخ نداد و متاسفانه تنها کمال کامیابی نیا را برای شهرآورد در اختیار نداریم و امیدوارم که بتوانیم جای او را پر کنیم. ما توانستیم بازی را با برتری پشت سر بگذاریم و فاصله خود را با سایر تیم‌ها افزایش دهیم. امیدوارم روند موفقیت‌های پرسپولیس همین‌گونه ادامه داشته باشد و شاهد پیروزی در دیدارهای آینده باشیم.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس پس از اخراج کامیابی نیا به سمت داور حمله‌ور شدند، خاطرنشان کرد: کمال کامیابی نیا در آن صحنه کاری انجام نداد که بخواهد اخراج شود،‌ نمی‌دانم چرا داور به کمال کارت قرمز نشان داد،‌ صحنه‌ای که من دیدم خطا نبود و بازیکن ما فقط برای گرفتن توپ اقدام کرد.

احمدزاده درخصوص شهرآورد پایتخت و انتظار هواداران پرسپولیس از این تیم برای پیروزی پرگل در مقابل استقلال تهران،‌ اظهار کرد: نه به هیچ وجه این‌گونه نیست. شهرآورد در تمام دنیا حساسیت‌های خاص خود را دارد و هواداران این دیدار برایشان از اهمیت خاصی برخوردار است. نمی‌توانیم در مورد این مسابقه به راحتی اظهار نظر کنیم و انتظار نتایج عجیب و غریب و پرگل داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز