برخی ها نمی گذارند پدیده موفق باشد

مهاجری: بازیکنانم دروازه خالی را گل نمی کنند!

۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۶:۵۹:۳۱
کد خبر: ۵۱۸۲۹۹
مهاجری: بازیکنانم دروازه خالی را گل نمی کنند!
سرمربی تیم پدیده گفت: عدم تمرکز باعث می‌شود بازیکنانم دروازه‌ خالی را به گل تبدیل نکنند.

به گطارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد پس از شکست تیمش مقابل شاگردان نعیم سعداوی در نشست خبری حاضر شد و درباره این دیدار، گفت‌: در نیمه دوم روی غفلت بازیکنانم دروازه‌مان را باز شده دیدیم. به آنها گفته‌ام که تیم مشکل فنی ندارد و چیزی که باعث عدم موفقیت ما می‌شود، عدم تمرکز است.  همین عدم تمرکز باعث می‌شود بازیکنانم دروازه‌ خالی را به گل تبدیل نکنند.اگر مسئولان دلشان به حال این تیم می‌سوزد پاسخگو باشند. من زمانی حرف می زنم که مسئولان پاسخ درستی دهند. به همین دلیل در حال‌ حاضر هیچ صحبتی ندارم.

وی ادامه داد: هر مشکلی که تا سر باز کند زمان‌بر است. چند هفته‌ای است که اتفاقات عجیب و غریبی در تیم رخ می‌دهد و واقعا نمی‌دانم چرا در روزهای گذشته به دنبال این بودند که قرارداد مظلومی را ثبت کنند. این موضوع برایم معنایی ندارد.

مهاجری درخصوص جذب بازیکن توسط برگی‌زر، تصریح کرد: من باید لیست بازیکنان را به باشگاه بدهم  ولی برای من سوال است که چرا این کار را مدیرعامل می‌کند. این مشکلات تمام نشده است و همه چیز ادامه‌ دار است.تماشاگران ناراحت هستند و به تماشاگران حق می‌دهم. سعی می‌کنم جبران کنیم، ولی متاسفانه برخی از افراد خط می‌گیرند که باعث می‌شود اتفاقات ناگواری رخ دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز