پژمان جمشیدی در گفتگو با برنا:

پیروزی در دربی مسیر قهرمانی پرسپولیس را هموارتر می کند/ استقلال با منصوریان پوست انداخته است

۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۱۸۳۱۵
پیروزی در دربی مسیر قهرمانی پرسپولیس را هموارتر می کند/ استقلال با منصوریان پوست انداخته است
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس با برد استقلال مسیر قهرمانی را هموارتر خواهد دید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پژمان جمشیدی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تیم ملی درخصوص وضعیت سرخپوشان در آستانه دربی 84 به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس امسال یک تیم فوق العاده خوب، یکدست و تاکتیک پذیر است و در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. بچه ها در نیم فصل دوم تمام بازی های خود را برده اند و یک گل هم دریافت نکرده اند از آن طرف استقلال هم به نوعی پوست انداخته و منصوریان توانسته با جوانان خود نتایج خوبی کسب کند. جا دارد اینجا برد این تیم مقابل السد را نیز به هواداران این تیم تبریک بگوییم.

هنرپیشه سینما که در سریال تلویزیونی به کارگردانی سامان مقدم در حال ایفای نقش است در ادامه افزود: پرسپولیس با برد استقلال مسیر قهرمانی را هموارتر خواهد دید و من فکر می کنم با این پیروزی پرسپولیس 70 درصد راه قهرمانی را طی کرده است.

وی در ادامه اظهار داشت: این بازی درست است که 3 امتیاز دارد اما حساسیت خاص خودش را دارد و انگار این بازی بیرون جدول برگزار می شود. از همین رو مبادا سرخپوشان به دلیل امتیازات زیادی که با استقلال دارند مغرور بشوند به هر حال جدای این دیدار 10 هفته از مسابقات باقی مانده و من فکر می کنم سرخپوشان آن قدر حرفه ای فکر می کنند که مبادا دچار این گونه حواشی بشوند.

جمشیدی گفت: قدرت دو تیم این امید را می دهد که شاهد یک بازی زیبا و تماشاگرپسند باشیم و من امیدوارم سرخپوشان با انجام یک بازی خوب بتوانند رقیب خود را شکست دهند.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز