رضا افتخاری در گفتگو با برنا:

استقلال پوست انداخته و به زمان نیاز دارد/ باید به چهار روز یکبار بازی کردن عادت کنیم

۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۴۶:۵۴
کد خبر: ۵۱۹۰۲۲
استقلال پوست انداخته و به زمان نیاز دارد/ باید به چهار روز یکبار بازی کردن عادت کنیم
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: نتیجه زحمات منصوریان و دستیارانش به ثمر نشسته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال درخصوص برد این تیم مقابل السد و همچنین شرایط آبی پوشان برای دربی 84 صحبت کرد.

افتخاری در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به بازی این تیم در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: همه مردم ایران شاهد بودند استقلال بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و توانست تیم پرمهره السد قطر را حذف کند. برای ما این بازی خیلی با اهمیت بود، نتیجه بازی برای باشگاه استقلال مفید بود و توانستیم به مرحله بعد صعود و تیم پرمهره السد را حذف کنیم. استقلال برای لیگ روحیه بهتری پیدا خواهد کرد. استقلال توانست همه مردم ایران را خوشحال کند و با اطلاعاتی که به دست رسید این برد واقعا تاثیرگذار بود و در کشور باعث شادی مردم شد.

وی در ادامه افزود: به هواداران گفته بودم که باید صبور باشند و درست کردن یک تیم یک شبه نیست و کار می برد. این تیم پوست انداخت و یک سری بازیکنان جوان و جدید آمدند و از پایه تزریق شد و تیم الان جان گرفته و با روحیه شده و کار گروهی بچه ها عالی بود. حتی در مقابل نفت آبادان، ماشین سازی و پیکان که سه تا گل زدند همین تیم بود و با همین ترکیب و همان جا ما شاهد بازی های تاکتیکی خوبی از بچه های استقلال بودیم. نتیجه زحمات منصوریان و دستیارانش بود که تیم به این نتیجه رسید.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: زمانی که استقلال را تحویل گرفتیم تیم جزو 3 تیم ته جدول بود و با حمایت منصوریان و ایستادگی خودم در مقابل همه فشارهایی که به من وارد شد باعث شد تیم بتواند شرایط خوب را به دست بیاورد و دل هواداران را شاد کند.

افتخاری درخصوص بازی سخت استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 84 خاطرنشان ساخت: با توجه به بازی سنگین با تیم السد طبیعی است که روی بازیکنان اثر خواهد گذاشت، ولی چون جوان هستند به آنها امیدواریم که خودشان را برسانند. بازی با السد متاسفانه به وقت اضافه کشیده شد و باز فشار مضاعف به بچه ها آمد. ولی برای یکشنبه بالاخره یک تیم اگر قرار باشد حرفه ای باشد باید عادت کند هر چهار روز یکبار بازی کند، چون در تمام دنیا تیم های بزرگ اینگونه هستند.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: ما هم بعد از این در مسابقات جام باشگاه های آسیا و لیگ همین شرایط را داریم که هر 4 روز 5 روز یک بازی باید بکنیم و اینکه تیم باید عادت کند. خیلی ناراحتم از اینکه وریا غفوری که بعد از مدت ها در ترکیب تیم ثابت شده بود و بازی های خوبی را از خود به نمایش می گذاشت مصدوم شد و این باز هم برای ما سخت است. امیدوارم که مشکلی برایش پیش نیاید و برگردد به جمع تیم و بقیه مصدومان هم که دارند آماده می شود به ترکیب اصلی تیم اضافه شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز