دیدار دبیر توسعه کنفدراسیون آسیا با رییس فدراسیون بدمینتون ایران

۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۵:۲۵:۰۰
کد خبر: ۵۱۹۲۰۷
دیدار دبیر توسعه کنفدراسیون آسیا با رییس فدراسیون بدمینتون ایران
اندی دبیر توسعه بدمینتون کنفدراسیون آسیا از کشور اندونزی در محل فدراسیون بدمنیتون ایران حضور یافته و با محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این دیدار که با حضور مرتضی مداحی و بهادر زکی زاده برگزار شد، رییس فدراسیون بدمینتون کشورمان از حضور محمد اندی دبیر توسعه بدمینتون کنفدراسیون آسیا در بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر تشکرو قدردانی نمود و اظهار داشت: تلاش جنابعالی در ارتقا سطح بدمینتون آسیا و شرکت در این رویداد برای مسوولان بدمینتون ایران باعث افتخار است.

سپس محمد اندی ضمن تقدیر از فدراسیون بدمینتون ایران اظهار داشت: در چند سال اخیر شاهد رشد این رشته در سطح آسیا بوده و یکی از دلایل این رشد حضور بازیکنان شما در کمپ AOP ( اردوی پیشرفته بدمینتون)  در کشور مالزی است که با مسوولیت اینجانب برپا می شود.

دبیر توسعه بدمینتون آسیا در ادامه افزود: در کمپ AOP  که در حاشیه برگزاری رقابتهای بین المللی فجر در تهران برگزار شد با مشاهده بازیکنان قدرتمندی از ایران در کمپ آینده این کنفدراسیون که در مالزی برپا خواهد شد بازیکنان جدیدی از ایران به این کمپ دعوت خواهند شد.

اندی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به نگاه ویژه ای که به بدمینتون دارم و برای سومین بار است که در ایران حضور می یابم، روند رو به رشد بدمینتون در ایران را مشاهده کرده و اعتقاد دارم که این رویداد بزرگ (رقابتهای بین المللی بدمینتون فجر) یکی از مسابقات معتبر در سطح آسیا و جهان است.

دبیر توسعه بدمینتون کنفدراسیون آسیا گفت: این رقابتها در تمامی زمینه ها به نحو شایسته و قابل قبولی برگزار می شود و شما دارای کادر اجرایی و داوری قدرتمندی در برگزاری این رقابتها را دارید.

وی گفت: این نکات بسیار مهمی از دیدگاه کنفدراسیون بدمینتون آسیاست و من به عنوان مسوول توسعه بدمینتون آسیا گزارش بسیار مثبتی از شرایط برگزاری این رقابتها را ارایه خواهم نمود.

در پایان این دیدار محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون کشورمان به رسم قدردانی از حضور دبیر توسعه بدمینتون آسیا در این رقابتها هدایایی از صنایع دستی ایران را به وی اهدا نمود.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز