۶ تیم مدعی قهرمانی هستند

کونته: وارد بازی روانی مورینیو نمی شوم

۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۱۶:۲۸
کد خبر: ۵۲۰۲۵۴
سرمربی تیم چلسی در واکنش به اظهارات خوزه مورینیو در مورد سبک بازی چلسی تاکید کرد که با تجربه تر از آن است که وارد بازی روانی سرمربی منچستریونایتد شود.

به گزارش به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آنتونیو کونته بعد از بازی چلسی مقابل برنلی گفت: من با تجربه تر از آن هستم که به جنگ لفظی با خوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد وارد شود. 

مورینیو چلسی را متهم کرده است که با فوتبال دفاعی در مسابقات پیروز می شود. مورینیو که قبلا سرمربی چلسی بوده است، ضمن تمسخر باشگاه سابق خود، مدعی شد که چلسی به علت اینکه تیم دفاعی خیلی خوبی است و در ضدحملات موفق است، قهرمان لیگ برتر انگلیس خواهد شد. کونته بعد از تساوی شاگردان خود برابر برنلی، برای پاسخگویی به این انتفادها تمایلی نشان نداد. 

کونته در پاسخ به سوالی درمورد اظهارات مورینیو تاکید کرد:‌ من دوست ندارم به سرمربیان دیگر پاسخ دهم. او دارد با ما بازی می کند و من تجربه درک این موضوع را دارم.

چلسی در حال حاضر با 60 امتیاز و با وجود سومین تساوی در فصل جاری و 10 امتیاز اختلاف نسبت به تاتنهام رده دومی صدرنشین جدول لیگ برتر انگلیس است، اگر منچسترسیتی بتواند بورنموث را شکست دهد می تواند فاصله خود را با چلسی به 8 امتیاز کاهش دهد. منچسترسیتی هم اکنون با 49 امتیاز در مکان پنجم قرار دارد.

کونته ضمن ابراز رضایت از تعهد شاگردانش و جنگندگی آنها برابر برنلی گفت: اگر کسی فکر می کند لیگ به پایان رسیده است، می گویم خیر. شش تیم فرصت قهرمانی در لیگ را دارند و هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. ما باید به تلاشمان ادامه دهیم و راهی برای پیروزی بیابیم. 

وی افزود:‌ من ناامید شدم، چون ذهنیت ما این است که همیشه باید برنده شویم. ما در این بازی هم برای پیروزی تلاش کردیم، ولی باید درک کنیم که بازی های دشواری هم وجود دارد. مسابقه خیلی دشواری بود. ناامیدی من به خاطر امتیازهایی است که از دست رفت، نه تعهد و مبارزه بازیکنان. البته من همیشه دوست دارم ببرم و سه امتیاز بازی را بدست آورم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز