بهتاش فریبا در گفتگو با برنا:

مقابل ذوب آهن بازی سختی داریم/ ای کاش کمیته انضباطی نکات مثبت را هم می دید

۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۰:۰۰
کد خبر: ۵۲۱۲۰۹
مقابل ذوب آهن بازی سختی داریم/ ای کاش کمیته انضباطی نکات مثبت را هم می دید
مدیرفنی تیم استقلال تهران گفت: مقابل ذوب آهن بازی سختی داریم و بازیکنان را از هر نظر برای این بازی آماده خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهتاش فریبا مدیرفنی استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: به بازیکنان فردای دربی اعلام کردیم که از امروز باید تمرکز خود را روی بازی با ذوب آهن بگذاریم. ذوب آهن یکی از تیم های بسیار خوب لیگ است و ما مقابل این تیم بازی سختی داریم و تمام تلاش کادر فنی این است که بازیکنان را از هر نظر برای این بازی آماده کنند. 

وی در ادامه افزود: خوشبختانه چند بازی است که بردهای خوبی داشتیم و توپ هایمان وارد دروازه می شود. تیم به لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و ما کاملا مراقب هستیم که جوانی تیم باعث نشود که بازیکنان دچار غرور کاذب شوند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درخصوص بازی برای کمیته انضباطی در خصوص رحمتی عنوان کرد: به قول آقای منصوریان این رای بی رحمانه بود و باشگاه پیگیری اعتراض به آن است، ضمن اینکه ای کاش کمیته انضباطی نکات مثبت را هم می دید و فقط به فکر تنبیه کردن نبود. بعد از پایان بازی دو تیم به سمت هواداران خود رفتند و هواداران به زیبایی تمام تیم خود را تشویق کردند.

فریبا تصریح کرد: این یعنی فرهنگ سازی، وقتی علی پروین در بازی با السد اعلام می کند که پرسپولیسی ها به استادیوم بروند و تیم استقلال را تشویق کنند این یعنی رفاقت ارزشمند بازیکنان دو تیم، البته پرسپولیس هم در بازی های آسیایی از حمایت هواداران استقثلال بهره مند خواهد شد و ما با این کار به دنیا فرهنگ بالای خود را نشان می دهیم.

وی در ادامه افزود: در دربی اتفاقات زیادی رخ داد، شاید اگر ضرب سر طارمی وارد گل می شد ما بازی را واگذار می کردیم اما هم اکنون این نتیجه رقم خورد که نتیجه تلاش همه تیم بود از گروه آنالیز گرفته تا تدارکات تیم، به هر حال اگر پرسپولیس در پایان این بازی محروم دارد ما هم کاپیتان خود را نداریم و هم رابسون. مگویان هم که مصدوم است.

مدیرفنی استقلال در پایان گفت: لیگ کم کم به هفته های حساس خود نزدیک می شود و ما در تمام بازی ها به فکر کسب حداکثر امتیاز خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز