فاطمه ریاحی در گفتگو با برنا:

فوتسال بانوان جایگاه خود را در آسیا پیدا کرده است/ رفتار بزرگان سرخابی قابل توجیه نیست

۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۵:۲۹
کد خبر: ۵۲۱۲۴۷
فوتسال بانوان جایگاه خود را در آسیا پیدا کرده است/ رفتار بزرگان سرخابی قابل توجیه نیست
بازیکن سابق تیم فوتسال استقلال گفت: با روندی که منصوریان در پیش گرفته قطعا در بازی‌های آینده نیز بازی‌های خوبی از این تیم خواهیم دید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فاطمه ریاحی بازیکن سابق تیم فوتسال بانوان استقلال درخصوص وضعیت آبی‌پوشان در لیگ برتر و همچنین دربی 84 صحبت کرد.

ریاحی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به برد استقلال در دربی 84 اظهار داشت: استقلال تیم جوانی در این فصل دارد. این تیم در اوایل فصل نتوانست آنطور که باید خودش را نشان دهد و امتیاز جمع کند ولی رفته‌رفته تفکرات منصوریان روی تیم اثر گذاشت و به این خودباوری رسیدند که با استفاده از همین جوانان می‌توان مقابل تیم‌های بزرگ ایستاد. استقلال بعد از سه برد متوالی که در لیگ به دست آورده بود توانست برد شیرینی را مقابل پرسپولیس به دست آورد و این پیروزی برای ادامه کار نیز به سود آبی‌پوشان خواهد بود.

وی در ادامه افزود: این برد دلچسب استقلال متاسفانه با حواشی که در پایان این بازی اتفاق افتاد صحنه‌های بسیار بدی را در این بازی برای تماشاگردان حاضر در استادیوم و همچنین کسانی که پای گیرنده‌های خود این بازی را نگاه می‌کردند رقم زد. شاید اگر این اتفاق بین دو بازیکن جوان تیم پیش می‌آمد می‌توانستیم به نوعی توجیه کنیم ولی وقتی از دو بازیکن بزرگ و باسابقه سرخابی این حرکت سر زد دیگر قابل توجیه نیست.

بازیکن سابق تیم فوتسال بانوان استقلال خاطرنشان ساخت: بازیکنان ما باید صبوری بیشتری در بازی‌ها از خود نشان دهند و اگر بازیکنان جوان بخواهند به حاشیه بروند از حاشیه رفتن آنها جلوگیری کنند و درکل باید الگوی مناسبی برای رفتار دیگر هم‌ تیمی‌های خود باشند.

ریاحی درخصوص وضعیت استقلال در لیگ ادامه داد: خوشبختانه در این چند بازی گذشته که این تیم انجام داده به هماهنگی و انسجام خوبی دست پیدا کرده است. با روندی که منصوریان در پیش گرفته قطعا در بازی‌های آینده نیز بازی‌های خوبی از این تیم خواهیم دید. برد استقلال در بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نیز دلیل خوبی بود برای اینکه بازیکنان با انگیزه بیشتری در رقابت‌های لیگ و همچنین لیگ قهرمانان آسیا حاضر شوند. پیروزی مقابل السد برای هواداران و دوستداران استقلال دلچسب بود و از همین‌رو به مجموعه استقلال و بازیکنان پرتلاش این تیم تبریک می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

وی همچنین درباره کیفیت لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار داشت: در چند سال اخیر فوتسال و فوتبال بانوان رشد چشمگیری داشته، بخصوص در فوتسال که توانستیم مقام قهرمانی آسیا را نیز به دست آوریم. این رشد به این خاطر به دست آمده که ورزش بانوان همانند آقایان مورد اهمیت قرار می‌گیرد و به آن پرداخته می‌شود. فوتسال بانوان جایگاه خود را در آسیا پیدا کرده و لیگ برتر نیز امسال با شرایط بهتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار می‌شود و کیفیت فنی بازیکنان بالا رفته است.

ریاحی در پاسخ به این سوال که قصد دارد دوباره به دنیای فوتسال برگردد، خاطرنشان کرد: مدتی بود که به خاطر برخی مشکلات از ورزش حرفه‌ای دور ماندم ولی در این مدت تمریناتم را به صورت انفرادی انجام می‌دادم. در ابتدای امسال این تمرینات به شکل منظم‌تری انجام شد و قصد دارم که برای سال جدید با حضور در یک تیم دوباره فعالیت خود را آغاز کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز