تور جهانی میکاکاپ؛

سیچلو: والیبال ساحلی یکی از رشته‌های جذاب دنیاست

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۴:۵۲:۱۷
کد خبر: ۵۲۱۹۹۲
سیچلو: والیبال ساحلی یکی از رشته‌های جذاب دنیاست
سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران گفت: تصور من این است که میزبانی از مسابقات تور جهانی به پیشرفت والیبال ساحلی ایران کمک می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، خوان سیچلو سرمربی تیم امید زیر 23 سال ایران که برای تماشای مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی به جزیره کیش سفر کرده است، درباره این مسابقات اظهار داشت: به نظر من والیبال ساحلی یکی از رشته‌های جذاب در دنیا است و همیشه استقبال خوبی از رقابت‌های ساحلی می‌شود؛ مخصوصاً حالا که این رقابت ها در قالب تور جهانی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که فرصت این را پیدا کردم که به کیش سفر کنم و این رقابت‌ها را از نزدیک ببینم، چرا که برای نخستین بار است که به جزیره کیش آمده ام و بنظرم این جزیره واقعا زیباست.

سیچلو در ادامه گفت: به عقیده من اینکه ایران می‌تواند میزبان چنین مسابقات مهمی باشد کمک می‌کند تا ایران در مجموعه والیبال ساحلی جهان مطرح شود. این یک قدم بزرگ برای فدراسیون والیبال ایران است که این رقابت‌ها را میزبانی می کند. من سال قبل این مسابقات را پیگیری نکردم، اما با نکاتی که شنیده‌ام امسال شرایط تیم‌ها خوب است.

سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران گفت: امیدوارم نماینده‌های ایران در این دوره از مسابقات عملکرد خوبی داشته باشند و روند میزبانی‌های ایران هم ادامه داشته باشد. فکر می‌کنم جزیره کیش شرایط خوبی برای گرفتن چنین میزبانی هایی داردو می‌تواند به رشد والیبال ساحلی ایران کمک کند.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز