با منصوریان مشکلی ندارم

حسینی: برنامه ۹۰ در گل نزدن تبریزی مقصر است!

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۷:۰۵:۰۷
کد خبر: ۵۲۲۰۵۲
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: برنامه ۹۰ پر بیننده است و از لحاظ روانی روی بازیکن فشار زیادی ایجاد می‌کند. بعد از حضور بازیکن در یک برنامه پر بیننده توقعات از او بالا می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجتبی حسینی سرمربی تیم ذوب‌آهن بعد از شکست تیمش برابر استقلال با حساب دو بر صفر گفت: متاسفانه مثل دو بازی قبلی از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و براحتی گل اول را خوردیم. بعد از این گل بازی همانطوری شد که استقلال می‌خواست. آنها راه نفوذ ما را بستند و در نیمه دوم هم یک موقعیت گل داشتیم که تبدیل به گل نشد. تعویض‌هایم جواب نداد و گل دوم را خوردیم تا بازی تمام شد.

وی درباره مشکلات تیمش در میانه زمین و اینکه چرا در تعویض ها ذوب‌آهن ضعیف عمل کرد، گفت: چیدمان ما امروز خوب بود ولی متاسفانه وقتی گل راحت می‌خورید، تیمتان تمرکزش را از دست می‌دهد.

سرمربی ذوب‌آهن درباره قضاوت این دیدار، عنوان کرد: داوری مشکل خاصی نداشت و خوب سوت زد.

او درباره کارتی که مرتضی تبریزی در نیمه اول بازی گرفت، گفت: تبریزی باید مراقب رفتارش باشد تا مشکل برای تیم ایجاد نکند.

حسینی در پاسخ به این سوال که چرا با منصوریان بعد از بازی دست نداد، عنوان کرد: من با منصوریان مشکلی نداریم. من ناراحت بودم و باید سریع به رختکن می‌رفتم.باید خودمان را برای بازی با العین آماده کنیم و امیدوارم آنجا پیروز شویم.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اینکه تبریزی از وقتی به برنامه ۹۰ رفته برای ذوب‌آهن گل نزده است چیست، گفت: واقعیت این است که برنامه ۹۰ پر بیننده است و از لحاظ روانی روی بازیکن فشار زیادی ایجاد می‌کند. بعد از حضور بازیکن در یک برنامه پر بیننده توقعات از او بالا می‌رود

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز