پرسپولیس منتظر نامه دوم AFC است

احتمال رسیدن طارمی به دیدار الهلال!

۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۱:۵۹:۴۰
کد خبر: ۵۲۲۱۶۶
احتمال رسیدن طارمی به دیدار الهلال!
مهدی طارمی که دو سال پیش در بازی با الهلال اخراج شد طبق نامه afc در نخستین بازی پرسپولیس نیز محروم است اما فدراسیون فوتبال در تلاش است این مشکل طارمی و قرمزها برطرف شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی طارمی که  دو سال پیش در بازی با الهلال اخراج شد طبق نامه afc در نخستین بازی پرسپولیس نیز محروم است. در این رابطه پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه به خبرگزاری برنا، گفت: باشگاه نامه ای در یافت کرده که طی آن طارمی نخستین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان را از دست داده است. او در ادامه افزود: اطلاعات تکمیلی در این باره را فدراسیون می داند و آنها پیگیر این موضوع هستند.

فدراسیون فوتبال به دنبال حل مشکل طارمی

در این رابطه یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال به برنا گفت: در آن سال پس از اخراج طارمی، afc طی نامه ای به فدراسیون فوتبال طارمی را از اولین دیدار باشگاه منع کرده بود و ما هم او را از دیدار با پدیده محروم کردیم و حالا هم درحال مکاتبه با کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم تا مشکل این بازیکن حل شود و او به دیدار الهلال برسد.

پرسپولیسی ها اکنون منتظر جواب AFC به فدراسیون فوتبال هستند تا تکلیف خود را برای استفاده یا عدم استفاده از مهدی طارمی بدانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز