پلی آف لیگ برتر والیبال؛

شهرداری ارومیه با شکست کاله حریف پیکان تهران شد

۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۲۳۵۰۰
شهرداری ارومیه با شکست کاله حریف پیکان تهران شد
تیم والیبال شهرداری ارومیه با شکست کاله مازندران در دیدار سوم مرحله پلی آف جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آورد تا حریف تیم پیکان تهران شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار سوم مرحله نخست پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» امروز (یکشنبه) با دو دیدار در شهرهای ارومیه و تهران پیگیری شد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در سالن غدیر این شهر میزبان کاله مازندران بود و به رغم شکست در ست های اول و دوم، در نهایت این مسابقه را سه بر دو به سود خود به پایان رساند.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران در ست های اول و دوم 25 بر 22 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند اما در ست های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 23 و 15 بر 10 مغلوب میزبان خود شدند تا تیم شهرداری ارومیه با کسب دومین برد مرحله نخست پلی آف، مجوز حضور در جمع چهار تیم برتر مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال را به دست آورد.

بهروز جعفری و میثم پارسه داوران اول و دوم این مسابقه بودند و حسین پورکاشیان و یونس حسن زاده نیز به عنوان ناظران فدراسیون والیبال بر این دیدار حساس نظارت داشتند.

این مسابقه بیش از شش هزار تماشاگر داشت و 152 دقیقه نیز طول کشید. مجتبی میرزاجانپور از شهرداری ارومیه و امیرحسین اسفندیار از تیم کاله در این مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه هفته جاری پیگیری می شود و تیم پیکان تهران در خانه والیبال تهران از شهرداری ارومیه پذیرایی خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز