رضا شاهرودی در گفتگو با برنا:

آسیا جای موقعیت از دست دادن نیست/ گل نخوریم، الوحده را می بریم

۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۵:۰۶:۰۰
کد خبر: ۵۲۵۷۹۸
آسیا جای موقعیت از دست دادن نیست/ گل نخوریم، الوحده را می بریم
شاهرودی گفت: لیگ قهرمانان آسیا جای موقعیت از دست دادن نیست و باید از تک موقعیت ها به بهترین نحو استفاده کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا شاهرودی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درخصوص بازی این تیم مقابل الهلال به خبرنگار برنا گفت: ابتدا باید به این نکته توجه کنیم که لیگ قهرمانان آسیا تفاوت زیادی با لیگ داخلی دارد و جای موقعیت از دست دادن نیست و باید از تک موقعیت ها به بهترین نحو استفاده کرد. الهلال در زمان ما بسیار قوی تر از الهلال فعلی بود و پرسپولیس می توانست مقابل این تیم به پیروزی دست پیدا کند.

شاهرودی اظهار داشت: متأسفانه پرسپولیس روی یک ضربه ایستگاهی گل خورد، در حالی که ضربات ایستگاهی خود را نتوانست به خوبی بهره برداری کند اما در بازی با الوحده امارات من معتقدم اگر گل نخوریم این تیم را شکست خواهیم داد. اگرچه من پیش از این بارها گفته بودم باید پرسپولیس طوری تقویت شود که دست برانکو باز باشد اما این اتفاق رخ نداد و امیدوارم مسئولان باشگاه در این زمینه بتوانند کاری انجام دهند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به وقت کشی تیم های عربی گفت: مقابل این تیم ها هر وقت پیش افتادیم باید مانند خودشان بازی کنیم. من مطمئن هستم برانکو آنالیز بسیار خوبی روی نقاط ضعف و قدرت الوحده دارد و این بازی ساده تر از بازی الهلال خواهد بود. فقط بار دیگر تاکید می کنم که در آسیا باید بسیار حرفه ای بود به گونه ای که از تک موقعیت سه امتیاز گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید بازیکنان بتوانند با تمرکز کافی وارد زمین شوند معمولا تیم های عربی در ورزشگاه های خود سر و صدای زیادی ایجاد می کنند و این نکته که بازیکن تمرکز کافی داشته باشد بسیار مهم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز