رقابتهای قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا

تمرین ملی پوشان در ورزشگاه اصلی مسابقات برگزار شد

۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۴:۱۷
کد خبر: ۵۲۹۰۹۵
تمرین ملی پوشان در ورزشگاه اصلی مسابقات برگزار شد
رقابتهای قهرمانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۷ آسیا درحالی از فردا با دو دیدار آغاز می شود که تیم ها امروز تمرین خود را در ورزشگاه اصلی مسابقات برگزار کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابتهای قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا (انتخابی جام جهانی باهاما) از فردا بطور رسمی آغاز خواهد شد و پیرو آن ۱۲ تیم در سه گروه (گروه های پنج، سه و چهار تیمی) به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ملی پوشان کشورمان که چهارشنبه شب ایران را به مقصد مالزی ترک کرده بودند در نهایت عصر روز گذشته وارد شهر ترنگانو محل برگزاری رقابتها شدند و شاگردان محمدحسین میرشمسی صبح امروز به ریکاوری پرداختند و از ساعت ۱۵ (به وقت مالزی) در ورزشگاه اصلی مسابقات تمرین خود را برگزار کردند.

گفتنی است ورزشگاه تازه احداث شده برای رقابتهای قهرمانی آسیا و بطورکلی سطح برگزاری مسابقات باعث تعجب تیم های حاضر در مسابقات شده است. ضمن اینکه طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا بازیهای این دوره از رقابتها پخش زنده نمی شود و صرفا از طریق سایت رسمی AFC بطور مستقیم پخش می شود. البته مسئولان ای اف سی در تلاش هستند تا شرایط پخش تلویزیونی بازیهای مرحله نیمه نهایی و دیدار فینال را فراهم نمایند.

در نهایت تمرین نوبت عصر ملی پوشان کشورمان پس از ۴۵ دقیقه به پایان رسید و بازیکنان به هتل محل اقامت خود بازگشتند.

 لازم به ذکر است نخستین بازی تیم ملی ایران در چارچوب رقابتهای قهرمانی آسیا از ساعت ۱۱:۳۰ روز یکشنبه (۱۵ اسفند) برابر میزبان این رقابتها برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز