برنامه کاراته‌کاها در بازی های کشورهای اسلامی ۲۰۱۷ اعلام شد

۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۵:۴۱
کد خبر: ۵۲۹۸۷۷
برنامه کاراته‌کاها در بازی های کشورهای اسلامی ۲۰۱۷ اعلام شد
برنامه مبارزات کاراته در بازیهای کشورهای اسلامی اعلام و کاراته‌کاها طی دو روز برای کسب مدال این دوره از بازیها تلاش خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی در رشته کاراته طی روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه 1396 در گروه بانوان و آقایان در 5 وزن کومیته و کاتای انفرادی به میزبانی باکو آذربایجان برگزار می‌شود.

طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، در اولین روز این مسابقات پیکارهای اوزان 50-، 55- و 61- کیلوگرم بانوان و 60-، 67- و 75- کیلوگرم آقایان انجام خواهد شد و در روز دوم، کاراته‌کاهای اوزان 68- و 68+ کیلوگرم بانوان و 84- و 84+ کیلوگرم آقایان روی تاتامی می‌روند. رقابت‌های کاتای انفرادی بانوان و آقایان نیز در روز دوم برگزار خواهد شد.

در این دوره از مسابقات در مجموع 48 مدال (12 طلا، 12 نقره و 24 برنز) توزیع می‌شود.

تیم ملی کاراته کشورمان در سومین دوره بازیهای کشورهای اسلامی که در اندونزی برگزار شد، از جمع 68 مدال توزیع شده موفق به کسب 3 مدال طلا، 6 نقره و 2 برنز شد.

سومین مرحله انتخابی تیم ملی کاراته کشورمان برای شناخت نفرات اردونشین تیم ملی جهت آماده سازی برای بازیهای کشورهای اسلامی 2017، در گروه بانوان 21 اسفندماه و در گروه آقایان 22 اسفندماه و در تهران برگزار می‌شود.

هدایت تیم ملی بانوان ایران برای چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی باکو برعهده لیلا بهرامی و سمانه خوش قدم است و سید شهرام هروی بعنوان سرمربی، شهاب سلطانی، حسین روحانی و سعید حسنی پور بعنوان مربی هدایت تیم ملی آقایان کشورمان را برعهده دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز