بچه‌های آسمانی در تمرین سرخپوشان

۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۲:۲۲
کد خبر: ۵۳۱۲۹۳
بچه‌های آسمانی در تمرین سرخپوشان
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز سه‌شنبه با حضور بچه‌های بی‌سرپرست برگزار شد که حضور آنها باعث شد تا سرمربی، درهای تمرین را باز اعلام کند.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تمرین امروز سرخپوشان از ساعت 11 در سالن مجموعه شهید کاظمی آغاز شد. بازیکنان پس از آن با حضور در زمین و پس از گرفتن عکس‌های یادگاری با بچه‌های بی‌سرپرست که با هماهنگی بنیاد آسمان در محل تمرین حاضر شده بودند، تمرین را با کار زیر نظر مارکو آغاز کردند.با شروع تمرینات تاکتیکی، دروازه‌بان‌ها هم تحت نظر ایگور پانادیچ قرار گرفتند. در تمرین امروز حدود یکصد هوادار پرسپولیس هم با حضور در ورزشگاه بی‌امان به تشویق پرسپولیس و عوامل تیم پرداختند.

پرسپولیسی‌ها در ادامه تمرین به ارسال سانتر و شوتزنی و پس از آن فوتبال درون تیمی پرداختند. بازیکنان در جریان بازی فوتبال، برنامه‌های تمرین شده مثل پاسکاری‌های سریع را مرور کردند که معمولا در قالب کارهای تیمی تمرین شده در جریان بازی‌ها به نمایش می‌گذارند که همین امر تماشاگران حاضر در ورزشگاه را سر ذوق آورده بود.

کریم باقری هم امروز در جریان بازی فوتبال، سرخپوشان را همراهی می‌کرد و چند بار با شوت‌های خود برای بازیکنان کری خواند و هواداران را به وجد آورد.شوت به سمت دروازه و سرد کردن بدن‌ها آخرین بخش تمرین سه‌شنبه تیم فوتبال پرسپولیس بود. آخرین تمرین سرخپوشان پیش از دیدار برابر استقلال خوزستان، فردا چهارشنبه از ساعت 11 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز