سلطانی فر در نشست هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک:

انتظار ما از پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو فراتر و برتر از مسابقات ریو است

۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۱۷:۰۴
کد خبر: ۵۳۳۴۶۲
انتظار ما از پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو فراتر و برتر از مسابقات ریو است
آخرین نشست هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آخرین نشست هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پار المپیک امروز با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد. 

در نشست امروز هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک سه نماینده مجلس شورای اسلامی طیبه سیاوشی عضو کمیسیون فرهنگی و ناظر مجلس بر کمیته ملی پارالمپیک، غلامعلی جعفر زاده و سکینه الماسی  نیز حضور داشتند. 

پس از پایان نشست صبح امروز، دکتر سلطانی فر درخصوص حضور در نشست  هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت:با توجه به تصویب قانون انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک که در مجلس شورای اسلامی تصویب شد، جلسات و نشست های جداگانه ای برای اجرای قانون با محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک داشتیم و شاخص های اجرای این قانون در نشست های دو جانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت،

وزیر ورزش در ادامه خاطرنشان کرد: در مقطع کنونی بر خود لازم دانستم که در نشست هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک حضور داشته باشم.

سلطانی فر درخصوص نشست صبح امروز تاکید کرد:  جلسه بسیار خوبی بود و پیرامون مطالبی که اعضای هیات رئیسه و اجرایی مطرح کردند بحث و بررسی شد.

وی ادامه داد: در این نشست ایده ها و پیشنهادات بسیار خوبی مطرح شد و اعضا به طرح مسائل و مشکلات ورزش جانبازان و معلولین پرداختند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر نقش و تاثیر ورزش بر جسم و روح درخصوص برنامه های قهرمانی و نگاه وزارت ورزش و جوانان به پارالمپیک 2020 توکیو گفت: برنامه ریزی ما درخصوص مسابقات پارالمپیک 2020 توکیو مدیریتی و کلان است و در همه بخش ها و همه رشته ها ارزیابی خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان درخصوص انتظار و نگرش وزارت به پارالمپیک 2020 گفت: انتظار ما در مسابقات پارالمپیک 2020 ریو جایگاه بهتر و کسب مدال های بیشتر است و برنامه ریزی در این خصوص انجام می شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز