محمد خرم در گفتگو با برنا:

دایرة المعارف ورزشی شهدا چاپ می شود

۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۰:۱۱
کد خبر: ۵۳۳۵۱۴
مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران گفت: تصمیم داریم وصیت نامه ها و خاطرات شهدا را به شکل دایرة المعارف ورزشی شهدا به چاب برسانیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،محمد خرم مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران به مناسبت گرامیداشت روز شهدا در گفتگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: رالی خانودگی ایثارگران و خانواده شهدای وزارت ورزش و جوان برگزار شد. هدف از برگزاری این مسابقه تجلیل از مقام والای شهیدان بود. در طول سال یادواره های مختلفی در سطح استان برگزار شد تا یاد و خاطره شهیدان برای همیشه زنده باشد.

وی ادامه داد: در سراسر استان از سوی وزارت ورزش و جوانان بیش از 400 یادواره برگزار شده است. معتقدم تنها ارگانی هستیم که تاکنون توانسته ایم به این تعداد در طول سال برنامه گرامیداشت شهدا برگزار کنیم. در سراسر ایران 7 هزار و 500 نفر ورزشکار شهید هشت سال دفاع مقدس و 156 شهید مدافع حرم داریم که با ارائه برنامه های مختلف باید یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم.

خرم با اشاره به اینکه به مناسبت گرامیداشت روز شهدا مسابقات ورزشی همگانی میان آقایان و بانوان برگزار شد، افزود: مسابقات آقایان به شکل متمرکز در رشته های ورزشی فوتبال و والیبال در بابلسر برگزار شد. برای بانوان هم در رشته های ورزشی تیراندازی، شطرنج و شنا به شکل متمرکز برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه در روز گرامیداشت شهدا از 300 خانواده شهدا در سراسر کشور دیدار خواهیم داشت، بیان کرد: حدود 100 خانواده شهید ورزشکار در تهران شناسایی شده که در روز گرامیداشت روز شهید با آنها دیدار خواهیم کرد.

خرم یادآور شد: به مناسبت گرامیداشت روز شهید گردهمایی ایثارگران در مشهد برگزار شد. برای روز گرامیداشت شهدا همچنین هدایای فرهنگی اعم از  اهدا کتاب، تفسیر قرآن و نهج البلاغه در نظر گرفته شده است.

وی در پایان با بیان اینکه باتوجه به 7 هزارو 500 شهید ورزشکار حدود 1 هزار و 200 وصیت نامه و خاطرات از خانواده های شهدا جمع آوری شده است، گفت: تصمیم داریم این وصیت نامه ها و خاطرات به شکل دایرة المعارف ورزشی شهدا چاپ می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز