مجمع عمومی فدراسیون فوتبال؛

کفاشیان: با کی روش رابطه خوبی دارم

۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۳:۱۹
کد خبر: ۵۳۵۳۹۴
کفاشیان: با کی روش رابطه خوبی دارم
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: همیشه گفته ایم که هر کمکی از دستمان برمی آید، انجام می دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی کفاشیان درباره انتخابات اظهار داشت: 2 نفر از نواب رئیسی که از قبل به عنوان سرپرست معرفی شده بودند، با توجه به عملکرد آنها مجمع رای داد. 

وی درباره ابهامات مالی افزود: شفاف است و مشکلی ندارد. همیشه ما یک بودجه ای را پیش بینی می کنیم. الان مدتی گذشته و وزیر هم قول داده که بیشتر به فدراسیون کمک شود. 

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره اختلاف با کی روش تصریح کرد: حوزه من فوتسال است و این مسائل به من مرتبط نمی شود. رابطه ما خیلی خوب است و همیشه گفته ایم که هر کمکی از دستمان برمی آید، انجام می دهیم.

کفاشیان درباره قرارداد با جیووا گفت: جیووا قراردادی بود که بین 9، 10 اسپانسر بعد از 6 ماه بررسی با بهترین کیفیت انتخاب شد و توسط هیات رئیسه فدراسیون نیز تصویب شد. یکی از بندهایی که ما در قرارداد گذاشته بودیم، این بود که کادرفنی تیم ملی باید آن را تایید کند. ما هم گفتیم که با کیفیت پایین نمی توانیم از شما این جنس ها را قبول کنیم. همین موضوع باعث شد مشکلاتی شد.در حال حاضر از اسپانسر دیگری استفاده می کنیم. اگر مشکلشان حل شود، بازهم همکاری می کنیم و اگر نشود، قراردادمان فسخ می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز