وزیر ورزش و جوانان در نشست صمیمی با مسئولان هیات‌های ورزشی و سمن‌های خراسان جنوبی؛

سلطانی فر: بخش عمده ای از قانون ۲۷ صدم درصد مالیات به حوزه ورزش و جوانان اختصاص داده خواهد شد

۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۶:۰۳:۳۰
کد خبر: ۵۳۷۰۰۱
سلطانی فر: بخش عمده ای از قانون ۲۷ صدم درصد مالیات به حوزه ورزش و جوانان اختصاص داده خواهد شد
وزیر ورزش و جوانان گفت: هم اکنون بیش از ۴ هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که برای اتمام این پروژه‌ها ۱۰ تا ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود به استان خراسان جنوبی سفر کرد.

سلطانی فر در نشست با سمن های این استان و هیات های ورزشی اظهار داشت: ۱۴ هزار هیات ورزشی در سطح استان‌ها و شهرستان‌های کشور فعال هستند و رشته‌های ورزشی متنوع در  دو حوزه قهرمانی و همگانی را ساماندهی و مدیریت می‌کنند. در سال ۹۵ حدود ۲۰ میلیارد تومان کمک به هیات‌های ورزشی مصوب شد که ۱۸ میلیارد تومان اختصاص یافت.

وی در ادامه افزود: هم اکنون بیش از ۴ هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که برای اتمام این پروژه‌ها ۱۰ تا ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است. بخش عمده ای از قانون ۲۷ صدم درصد از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده که قرار است به حوزه ورزش و جوانان اختصاص پیدا کند، در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد تا به منظور توسعه زیرساخت‌های ورزشی، اتمام پروژه‌های نیمه تمام و همچنین کمک به هیات‌های ورزشی اختصاص یابد و ۲۰ درصد از  این درآمد مالیاتی نیز به حوزه جوانان اختصاص می‌یابد.

سلطانی فر خاطرنشان ساخت: در سال۹۵ به بیش از یک میلیون جوان ایرانی وام ۱۰ میلیونی ازدواج پرداخت شد. در ابتدای تاسیس وزارت ورزش و جوانان تنها ۵۰ سازمان مردم نهاد مرتبط با این وزارت‌خانه فعال بود که هم اکنون به هزار و پانصد فقره افزایش یافته است و در سه ماه نخست سال۹۶ به ۲ هزار مورد می‌رسد. تعداد دفاتر مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده نسبت به گذشته سه برابر شده است. تعداد خانه‌های جوانان استان‌های کشور از ۱۳ استان به ۲۹ استان رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز