سهراب مرادی در گفتگو با برنا:

وزنه‌برداری ایران سال خوبی را پشت سر گذاشت/ تجلیل از قهرمانان زمینه‌ساز موفقیت‌های بعدی خواهد شد

۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۳۷۰۱۹
وزنه بردار المپیکی ایران گفت: دکتر روحانی نگاه ویژه‌ای به ورزشکاران دارند و قطعا این امر باعث خواهد شد آینده ورزش ما درخشان‌تر شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سهراب مرادی دارنده مدال طلای رقابت‌های المپیک ریو درخصوص عملکرد تیم ملی وزنه‌برداری ایران در سال 95 و همچنین موفقیتی که در المپیک ریو به دست آورد صحبت کرد.

مرادی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: خوشبختانه وزنه‌برداری ایران سال خوبی را پشت سر گذاشت و توانستیم در این سال موفقیت‌های خوبی را در مسابقات جهانی بخصوص در المپیک ریو به دست آوریم. این باعث افتخار است که در بین تیم‌های حاضر در مسابقات ریو که از ایران اعزام شده بود تیم وزنه‌برداری بیشترین سهم را در کسب مدال‌های خوشرنگ داشت و چند بار پرچم مقدس کشورمان را در برزیل به اهتزاز درآوردیم.

وی ادامه داد: قطعا اگر درخصوص بهداد سلیمی حق خوری نمی شد می‌توانستیم افتخارات را بیشتر هم کنیم ولی با ناداوری که انجام شد این امر میسر نشد. باعث خوشحالی بود که با مدال طلای من و کیانوش رستمی دل میلیون‌ها ایرانی را توانستیم شاد کنیم و این می‌تواند بهترین حس برای هر ورزشکار باشد که در مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان در سکوی نخست قرار بگیرد. امیدوارم با برنامه‌ریزی و اقداماتی که فدراسیون و کادر فنی برای آینده وزنه‌برداری در نظر دارند در رویدادهای مهم پیش‌رو بخصوص در المپیک 2020 بازهم شاهد درخشش قهرمانان این مرز و بوم باشیم.

وزنه‌بردار المپیکی ایران در ادامه درخصوص مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان در اواخر سال 95 خاطرنشان کرد: حضور رییس‌جمهور در این مراسم نشان داد که این دولت چقدر به بحث ورزش و قهرمانان بها می‌دهد و جای خوشحالی است که وزارت ورزش و جوانان و شخص دکتر سلطانی‌فر با همه سختی‌هایی که وجود داشت توانستند این مراسم را در بهترین شکل برگزار کنند. تشکر می کنم از رییس جمهور و دکتر سلطانی‌فر که به موقع این مراسم را برگزار کردند و باعث شدند که روحیه قهرمانان و ورزشکاران برای حضور در رویدادهای دیگر بالا رود. دکتر روحانی نگاه ویژه‌ای به ورزشکاران دارند و قطعا این امر باعث خواهد شد آینده ورزش ما درخشان‌تر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز