افتخار آفرینی یزدی ها در رقابت های باشگاه های اروپا و آسیا؛

قهرمانی باشکوه نماینده فوتبال ایران در حضور نمایندگان قدرتمند اروپا

۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۰:۴۳:۴۵
کد خبر: ۵۳۸۳۸۵
قهرمانی باشکوه نماینده فوتبال ایران در حضور نمایندگان قدرتمند اروپا
تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلسا پوش یزد با پیروزی پرگل مقابل تیم قدرتمند اسپورتینگ پرتقال به مقام قهرمانی رقابت های باشگاه های اوارسیا (اروپا و آسیا) دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم مقاومت گلساپوش یزد به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های اوراسیا (اروپا و آسیا) با غلبه بر تیم های اروپایی لوانته اسپانیا، اسپورتینگ لیسبون پرتغال و لکوموتیو مسکو با ۹ امتیاز به مقام قهرمانی رسید.

این تیم در بازی پایانی در حالی مقابل تیم اسپورتینگ لیسبون پرتقال قرار گرفت که این تیم از ماجر، بهترین بازیکن ساحلی جهان بهره می برد ولی بازیکنان گلساپوش با ارائه یک بازی تماشایی این بازی را با نتیجه ۷ بر صفر و با گلهای سید علی ناظم (چهار گل)، محمد علی مختاری ، جواد دهفانی زاده و مصطفی دهقانی شکست داد و با ۹ امتیاز جام قهرمانی را در آغوش گرفت.

گلساپوش یزد

در پایان این رقابتها که در ورزشگاه سلمان محمود آباد و با حضور پرشور تماشاگران یزدی برگزار شد، تیم لوکوموتیو روسیه با ۳ امتیاز و تیم اسپورتینگ لیسبون با ۲ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

جشن باشکوه قهرمانی این رقابت ها با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و دکتر سلطانی فر جوایز تیم های اول تا سوم را تقدیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز