عزممان را برای قهرمانی جزم کرده ایم

طیبی: در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی با گروه سختی روبرو هستیم

۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۰:۴۰:۱۷
کد خبر: ۵۳۹۶۶۲
طیبی: در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی با گروه سختی روبرو هستیم
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ایران در سخت ترین گروه ممکن قرار گرفت، چرا که تیم پرتغال میزبان این مسابقات است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید طبیبی، سرمربی تیم ملی در خصوص آخرین شرایط تیم صحبت کرد.

وی با اشاره به هم گروهی ایران در مرحله مقدماتی با تیم های پرتغال، آفریقای جنوبی و آرژانتین گفت: می توان گفت ایران در سخت ترین گروه ممکن قرار گرفت، چرا که تیم پرتغال میزبان این مسابقات است و سابقه یک دور عنوان قهرمانی و یک عنوان سومی دارد و تیم آرژانتین نیز یک نایب قهرمانی را در کارنامه خود به ثبت رسانده و تنها تیم آفریقای جنوبی است که در این گروه برای اولین بار در مسابقات جهانی حضور می یابد.

طیبی خاطرنشان کرد: تیم های گروه B همه اروپایی هستند و روسیه برای اولین بار است که در مسابقات شرکت می کند، لهستان سابقه چندانی ندارد و در مجموع این گروه، قرعه آسان تری برای ما بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال افراد با هوش میانه افزود: در مجموع با پشت سر گذاشتن 5 مرحله اردو عازم این مسابقات می شویم و این روزها با برگزاری یک جلسه تمرین و کم کردن فشار و مرور تاکتیک ها، آماده شرکت در رقابت ها هستیم.

وی گفت: ترکیب اعزامی تیم متشکل از 12 بازیکن است که نیمی از آنها از بازیکنان جدید و باقی قدیمی هستند. متاسفانه به دلیل برخی مشکلات از جمله داشتن کارت رجیستر ویژه ورزشکاران با هوش میانه، نتوانستیم به جوان گرایی کامل در تیم برسیم و برای آینده باید با برطرف کردن این موانع، را ه را برای بازیکنان جدید و جوان هموار کنیم.

طیبی اعلام کرد: تیم بامداد روز شنبه، 19 فروردین ماه عازم کشور پرتغال می شود و مسابقات از روز 20 فروردین با برگزاری دیدار افتتاحیه میان تیم های پرتغال و آفریقای جنوبی آغاز خواهد شد و اولین دیدار تیم ملی کشورمان نیز همان روز مقابل تیم آرژانتین برگزار می شود و برنامه سایر دیدارهای مان نیز پس از رسیدن به پرتغال اعلام خواهد شد.

سرمربی تیم ملی در پایان افزود: در مجموع با آمادگی خوبی به مسابقات می رویم و عزممان را برای کسب دومین عنوان قهرمانی از مسابقات جهانی جزم کرده ایم و امیدواریم به این مهم دست پیدا کنیم. جا دارد از حمایت های فدراسیون در برپایی اردوها و هماهنگی تدارکات و نیز باشگاه ذوب آهن اصفهان که در برگزاری تعدادی از اردوها با تیم ملی همراه بودند، قدردانی کنم.

ایران در دو دوره حضور خود در مسابقات جهانی موفق به کسب یک عنوان قهرمانی و یک عنوان سومی شده است و مسابقات جهانی پرتغال سومین حضور تیم ملی کشورمان در این مسابقات به شمار می رود.

مسابقات جهانی فوتسال افراد با هوش میانه از 20 تا 27 فروردین ماه با حضور تیم های پرتغال، ایران، آفریقای جنوبی، آرژانتین در گروه A و تیم های لهستان، روسیه، فرانسه، ایتالیا در گروه B در شهر ویزو، کشور پرتغال، برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز