مرتضی فنونی زاده در گفتگو با برنا:

پرسپولیس ۵ فینال در پیش دارد/ با حمایت هواداران، الریان را با اختلاف خواهیم برد

۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۱۳:۵۹
کد خبر: ۵۴۰۰۴۶
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس در لیگ 5 فینال در پیش دارد و همچنان سرخپوشان شانس نخست قهرمانی هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرتضی فنونی زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درخصوص دیدار امروز این تیم مقابل پیکان به خبرنگار برنا گفت: پیکان به دنبال کسب امتیاز در بازی امروز است و مانند سایر تیم ها مقابل پرسپولیس تمام تلاش خود را خواهد کرد، اما من معتقدم با حمایت هواداران، سرخپوشان امروز سه امتیاز را به دست می آورند.

وی افزود: پرسپولیس در لیگ 5 فینال در پیش دارد و همچنان سرخپوشان شانس نخست قهرمانی هستند و شک نکنید از به پایان رسیدن لیگ قهرمانی پرسپولیس قطعی است، البته این موضوع 6 امتیاز اگر مشکلی بوجود نیاورد.

او درخصوص جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس افزود: این موضوع باید کدخدا منشانه حل می شد و کار به این جا نمی رسید. به هر حال رامین به لحاظ فنی بازیکن بسیار خوبی است و نباید کار به اینجا می رسید به هر حال باید مسئولان باشگاه و خود رامین تلاش کنند که سرنوشتی مانند بسیاری از بازیکنان برای او پیش نیاید.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بازی پرسپولیس و الریان گفت: بازی های آسیایی شرایط خاص خود را دارد، شک نکنید باز هم با حمایت هواداران در آزادی الریان را با اختلاف خواهیم برد. گروه پرسپولیس واقعا مشکل است ولی تیم پتانسیل صعود از این گروه را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز