والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا؛

ایران مغلوب کره‌جنوبی شد/ رویارویی با چین برای برنز

۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۷:۰۴:۴۰
کد خبر: ۵۴۰۰۴۸
ایران مغلوب کره‌جنوبی شد/ رویارویی با چین برای برنز
تیم والیبال نوجوانان ایران با پذیرش شکست برابر کره جنوبی از راهیابی به دیدار نهایی رقابت های قهرمانی آسیا بازماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرحله نیمه‌نهایی یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 آسیا و انتخابی جهان امروز در شهر نایپیداو میانمار با چهار دیدار پیگیری شد.

در آخرین مسابقه این مرحله تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از ساعت 15 و 30 دقیقه به وقت ایران به مصاف کره جنوبی رفت و سه بر دو مغلوب این تیم شد تا برای نخستین بار در این رقابت ها راهی دیدار نهایی نشود.

شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در ست های سوم و چهارم 25 بر 23 و 25 بر 16 به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 22 و 15 بر 9 مغلوب کره شدند تا فردا در دیدار با چین برای مدال برنز و مقام سومی این رقابت ها به میدان بروند و کره‌ای‌ها نیز برای مقام قهرمانی به مصاف ژاپن بروند.

تیم ایران در دور مقدماتی این رقابت ها بنگلادش را سه بر صفر شکست داد و برابر کره جنوبی سه بر صفر مغلوب شد. در دور دوم نیز برابر چین سه بر دو مغلوب شد و در آخرین مسابقه این مرحله موفق به شکست چین تایپه با نتیجه سه بر صفر شد و در مرحله حساس پلی آف تایلند را از پیش رو برداشت سهمیه جهانی گرفت.

جولیان کوبورن (استرالیا) و هونگ چی یونگ اریک (هنگ کنگ) به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت دیدار ایران و کره جنوبی را بر عهده داشتند.

ترکیب شروع کننده تیم ایران برابر کره جنوبی امیر حسین توخته، امیر محمد فلاحت خواه، علی طبری، احسان دانش دوست، مرتضی شریفی، مهدی جلوه و محمدرضا حضرت پور بودند.همچنین پارک وونگیل سرمربی کره جنوبی از دونگ هیوک ایم، ایکیی چو (کاپیتان)، هیون جین هام، سون جسن لیم، یون لی، تایجون جیونگ و کیونگ مین پارک (لیبرو) در ابتدای این مسابقه استفاده کرد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از نظر سنی پنج دهم درصد جوانتر از کره جنوبی بود. میانگین سنی ملی پوشان ایران 17.2 است و میانگین سنی بازیکنان کره جنوبی 17.7 است.از نظر قدی نیز تیم ایران یک سانت بلندتر از کره جنوبی است. میانگین قدی ملی پوشان ایران 195 سانتی متر و میانگین قدی بازیکنان کره جنوبی 194 سانتی متر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز