گسترش فولاد تبریز یک-استقلال تهران یک؛

توقف شاگردان علیمنصور به نفع تراکتوری‌ها

۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۲۳:۰۸
کد خبر: ۵۴۰۹۵۴
توقف شاگردان علیمنصور به نفع تراکتوری‌ها
دیدار تیم های فوتبال گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران به تساوی انجامید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم های فوتبال گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز  در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز با قضاوت رضا کرمانشاهی به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک-یک به پایان رسید. استقلال با این تساوی 48 امتیازی شد تا تراکتورسازی تبریز فرصت خوبی داشته باشد، برای این که به رتبه دوم برسد و جای آبی ها را بگیرد. گسترش فولاد هم با این تساوی خانگی 33 امتیازی شد.

در 10 دقیقه نخست موقعیت خاصی خلق نشد و مهم ترین اتفاق بازی مصدومیت مسعود ابراهیم زاده و تعویض اجباری کمالوند بود.  اما دقیقه 14 سانتر داریوش شجاعیان دروازه استقلال را تهدید کرد که مهدی رحمتی مانع از فروپاشی دروازه اش شد.

در ادامه و در حالی که گسترشی ها توپ و میدان را در دست گرفته بودند، ضربه بازیکن گسترش فولاد از داخل محوطه جریمه با برخورد به مدافع استقلال به کرنر رفت.  دقیقه 27 لوسیانو پریرا روی سانتر شجاعیان، اثر کوچکی گذاشت اما ضربه اش با فاصله اندک از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

شوت محسن کریمی دقیقه 33 با فاصله زیاد از کنار دروازه گسترش فولاد به بیرون رفت. در ادامه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت.

در نیمه دوم و روی پرتاب یک اوت دستی، بازیکن گسترش فولاد در دقیقه 55 فرصت خوبی را ایجاد کرد اما ضربه سر باتیستا راهی اوت شد.  اشتباه مهدی رحمتی فرصت خوبی را برای تیم گسترش فولاد در دقیقه 56  ایجاد کرد اما ضربه بازیکن این تیم به اوت رفت. شوت فنی پریرا در دقیقه 63 را رحمتی با واکنشی به موقع در آغوش گرفت.

شوت سرکش علی قربانی در دقیقه 68 با اختلافی ناچیز از دروازه راهی اوت شد. در دقیقه 74 اشتباهات سلسله وار بازیکنان استقلال باعث شد تا دروازه  این تیم باز شود. نقی‌زاده این گل را به ثمر رساند.  ارسال یک توپ بلند در دقیقه 78 برای علی قربانی او را در موقعیت سر زنی قرار داد ولی توپ او با اختلافی ناچیز راهی اوت شد.

دقیقه 80 ارسال یک توپ بلند با ضربه سر قربانی مقابل ابراهیمی قرار گرفت تا این بازیکن با یک ضربه چکشی کار را به تساوی بکشاند. در ادامه ضربه سر فرشید باقری با اختلافی اندک از کنار دروازه گسترش فولاد به اوت رفت.

ترکیب گسترش فولاد: کوروش ملکی، بابک حاتمی، مرتضی اسدی، محمدامین درویشی، مگنو باتیستا، سیدمحسن حسینی، علیرضا نقی‌زاده(78 محمدرضا خرسندنیا)، داریوش شجاعیان، رضا خالقی‌فر، مسعود ابراهیم‌زاده و لوسیانو پریرا.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، رابسون جانواریو، میلاد زکی‌پور، مجید حسینی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی (69 مجتبی حقدوست)، بهنام برزای(79 جابر انصاری)، محسن کریمی و علی قربانی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز