گل‌های منفی در لیگ حرفه‌ای!

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۹:۵۳:۲۰
کد خبر: ۵۴۱۳۲۲
گل‌های منفی در لیگ حرفه‌ای!
در دهه نود بسیاری از تیم‌ها نتوانستند در لیگ برتر در خط دفاعی عملکرد خوبی داشته باشند و تیم‌ها با تفاضل گل منفی لیگ برتر را به پایان رساندند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، چهار هفته تا پایان رقابت‌های لیگ شانزدهم باقی مانده است و در 26 بازی اخیر پرسپولیس توانسته با 59 امتیاز راه خود را برای قهرمانی هموار کند. استقلال با 48 امتیاز در جایگاه دوم و تراکتورسازی با 47 امتیاز در جایگاه سوم جدول لیگ برتر قرار دارد.

پرسپولیس در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر با 37 گل زده و 27 تفاضل گل توانست فاصله امتیازی خود را با سایر تیم‌ها زیاد کند. استقلال به عنوان تیم دوم با 39 گل زده به عنوان بهترین خط حمله این دوره از رقابت‌های لیگ برتر و با 16 تفاضل گل در جایگاه دوم لیگ شانزدهم قرار دارد.

سایر تیم‌ها در لیگ شانزدهم نتوانستند خط حمله خود را ارتقا دهند تا از تفاضل گل بهتری برخوردار باشند. در این فصل از 16 تیم لیگ برتر هشت تیم از تفاضل گل منفی برخوردار هستند.

در دهه نود بسیاری از تیم‌ها نتوانستند در لیگ برتر در خط دفاعی عملکرد خوبی داشته باشند و تیم‌ها با تفاضل گل منفی لیگ برتر را به پایان رساندند. در فصل یازدهم لیگ برتر از میان 18 تیم 12 تیم از رده پنجم جدول لیگ برتر با تفاضل گل منفی رقابت‌ها را انجام داده‌اند.

در فصل 12، 13 و 14 هشت تیم با تفاضل گل منفی رقابت‌های لیگ برتر را به اتمام رساندند. در فصل گذشته تیم‌ها از خط حمله و دفاعی مناسب‌تری برخوردار بودند و فقط 7 تیم با تفاضل گل منفی حضور داشتند. با گذشت فصل‌ها باید تیم‌ها با درخشش و عملکرد مناسب خود لیگ برتر را به سمت حرفه‌ای شدند سوق دهند.

برانکو در پرسپولیس با رکوردهای خود توانست لیگ برتر را به سمت لیگ حرفه‌ای هدایت کند. حضور سرمربی جوان استقلال و بازیکنان با نشاط و جوان این تیم باعث شد رقابت‌های لیگ برتر با هیجان مسیر خود را طی کند.

فقط حضور در رقابت‌های لیگ برتر نباید در برنامه تیم‌ها قرار گیرد بلکه بازی حرفه‌ای بازیکنان  و تاکتیک‌های جدید مربیان می‌تواند لیگ برتر را به سمت حرفه‌ای شدن سوق دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز