پایان خوش برای تنیس ایران؛

پرونده مسابقات دیویس کاپ با بقا برای تیم ملی بسته شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۳۵:۴۸
کد خبر: ۵۴۲۲۲۸
پرونده مسابقات دیویس کاپ با بقا برای تیم ملی بسته شد
تیم ملی تنیس کشور با پیروزی 5 بر صفر مقابل ویتنام به کار خود در مرحله پلی آف رقابت های دیویس کاپ پایان داد. ‌

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی تنیس کشورمان در آخرین روز مسابقات تنیس دیویس کاپ در دیدارهای بخش انفرادی به مصاف حریفا خود رفتند و در نهایت با پیروزی در این مسابقه با کار خود با بقا در گروه دو آسیا و اقیانوسیه پایان دادند.

در نخستین دیدار بخش انفرادی شاهین خالدان با نتیجه ( 2-6 و 3-6 ) لی کیوک خان را شکست داد و حمید رضا نداف به عنوان دومین نماینده ایران با نتیجه  ( 3-6 و 3-6 ) مین فام را مغلوب کرد .

به این ترتیب ایران در مجموع با نتیجه ۵ بر صفر ویتنام را از پیش رو برداشت و در گروه ۲ آسیا باقی ماند و نماینده شرق آسیا نیز به گروه سه آسیا سقوط کرد.رقابت‌های جام دیویس در گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه طی روز‌های ۱۸ تا ۲۰ فروردین‌ ماه سال ۹۶ در ورزشگاه ۲۲ بهمن اصفهان برگزار شد.

در ترکیب تیم ملی شاهین خالدان، اشکان شکوفی، حمیدرضا نداف و امیروالا معدنچی ترکیب تیم ملی تنیس کشورمان در این رقابت ها حضور داشتند.پوینت گوپتا از هندوستان، سرداور نشان نقره فدراسیون جهانی (ITF ) سرداوری این دیدار را بر عهده داشت.

سعید احمدوند به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی را برعهده داشت، قاسم کردی به عنوان سرپرست، فرشاد صفتی مدیر تیم های ملی، سیف الله بهزاد پور مربی تیم ملی و مصطفی عطایی به عنوان مربی بدنساز کادر فنی تیم ملی را تشکیل می دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز