تقدیر رییس هیات ورزش‌های همگانی تهران از پیشکسوتان ورزش همگانی

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۲:۰۳:۳۹
کد خبر: ۵۴۳۴۷۲
تقدیر رییس هیات ورزش‌های همگانی تهران از پیشکسوتان ورزش همگانی
همایش شرکت کنندگان با حضور درسالن آمفی تئاتر پارک لاله به انجام برنامه های متنوع ورزش همگانی و همچنین مولودی خانی و شعرسرایی به مناسبت میلاد امام علی(ع) پرداختند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  شجاع پوریان، رییس هیات ورزش‌های همگانی استان تهران، در همایش ورزش‌های همگانی که صبح روز گذشته(سه شنبه) به مناسبت میلاد امام (ع) در پارک لاله برگزار شد،از پیشکسوتان ورزش همگانی استان تهران تجلیل کرد.

پوریان بیان کرد: این همایش به همت هیات ورزش‌های همگانی استان ساعت 7 صبح با حضور دکترولی الله شجاع پوریان رییس هیات استان ،سلیمانی معاون مدیر کل توسعه ورزش همگانی و مربیان و ورزشکاران ایستگاههای صبحگاهی شهر تهران با انجام حرکات کششی و نرمش صبحگاهی آغاز و شجاع پوریان همراه با ورزشکاران به انجام ورزش صبحگاهی پرداخت.

وی ادامه داد: همایش شرکت کنندگان با حضور در سالن آمفی تئاتر پارک لاله به انجام برنامه های متنوع ورزش همگانی و همچنین مولودی خانی و شعرسرایی به مناسبت میلاد امام علی(ع) پرداختند.

پوریان گفت: در انتها شجاع پوریان با بیان اینکه نهادینه کردن ورزش همگانی در تهران مدیون فعالیت های مستمر پیشکسوتان ورزش همگانی این استان می باشد و جوانان باید رهرو راه این پیشکسوتان باشند از این عزیزان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز