برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی؛

شیرجه روها اول اردیبهشت وارد اردو می شوند

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۲:۴۸:۵۷
کد خبر: ۵۴۳۵۳۱
پنج شیرجه رو برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی اول اردیبهشت وارد اردو می شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، 5 شیرجه رو از اول اردیبهشت برای آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی وارد اردو می شوند. شهنام نظر پور، مجتبی ولی پور، علی شکول، حمید کریمی و حامد بزمی از جمله شیرجه روها هستند که نهایتا دو نفر به آذربایجان اعزام می شوند. 

محمود آرامی مسئول کمیته شیرجه در این باره گفت: شیرجه روهای منتخب در استان های خود مشغول تمرین هستند و از اول اردیبهشت برای برگزاری اردوی متمرکز به تهران می آیند. البته حامد بزمی و حمید کریمی باید برای گرفتن مرخصی به پادگان های خود مراجعه کنند و چند روز دیرتر به اردو اضافه می شوند. 

آرامی درباره این که چه کسانی شانس بیشتری برای حضور در رقابت های کشورهای اسلام را دارند تصریح کرد: ما به دنبال بهترین ترکیب در بخش انفرادی و هماهنگ هستیم. ولی پور و نظرپور به دلیل کسب مدال در مسابقات آسیایی ژاپن انگیزه زیادی دارند اما از سویی دیگر بزمی و کریمی نیز به دلیل آن که مسابقات آسیایی را از دست داده اند انگیزه فراوانی دارند، تمرینات بسیار خوب و منسجمی را پشت سر گذاشته و رشد چشم گیری داشته اند. همه چیز به روزهای پایانی اردو و نظر نهایی کادر فنی بستگی دارد. تیم ملی شیرجه 22 اردیبهشت به باکو اعزام می شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز