بسکتبال یک ورزش دانشگاهی است؛

نصیرزاده: در بازی با چین به داوری باختیم/ امیدوار به حضور در لیگ جهانی هستیم

۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۲:۵۲
کد خبر: ۵۴۴۲۶۳
نصیرزاده: در بازی با چین به داوری باختیم/ امیدوار به حضور در لیگ جهانی هستیم
تیم بسکتبال 3نفره ایران در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف اندونزی خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم بسکتبال سه نفره دانشجویان ایران (پیام نور) که به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب جواز حضور در مسابقات جهانی، راهی مالزی شده موفق شد در اولین گام تیم فیلیپین را شکست دهد اما در بازی دوم خود مغلوب تیم چین(میزبان مسابقات جهانی) شد.

در همین خصوص، عبدالمهدی نصیرزاده سرپرست این تیم گفت: امیدوار هستیم بتوانیم سهیه لیگ جهانی راکسب کنیم. در بازی با چین به اشتباهات داوری باختیم نه به چینی ها. قضاوت پراشتباه داور، صدای اعتراض تماشاگران را نیز بلند کرده بود.

نصیرزاده در ادامه گفت: در مسابقه سوم به مصاف اندونزی خواهیم رفت و پس از آن هم مقابل مغلستان قرار می گیریم. امیداوریم بتوانیم از سد این دو تیم عبور کنیم. هرچند که واقعا سطح رقابت ها بسیار بالا است وهیچ تیمی از پیش باخته نیست. برای صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا نیاز به برد همه بازی های  گروهی داریم. سطح این دوره از مسابقات از لحاظ کیفی بالاتر از دورهای قبلی است. طبیعتا بسکتبال یک ورزش دانشگاهی است که طرفدران خاص خود در همه دانشگاهای دنیا را دارد.

تیم بسکتبال دانشگاه پیام نور که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران دراین رقابت ها حضور دارد سال گذشته به مقام قهرمانی آسیا رسید و با حضور در مسابقات جهانی موفق شد مقام ششم لیگ جهانی بسکتبال دانشجویان جهان را کسب کند.

نماینده کشورمان در گروه A این مسابقات با تیم های فیلپین، چین، اندونزی، مالزی و مغلوستان هم گروه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز