نایب رییس فدراسیون بوکس:

توجه به رده های سنی پایه از اولویت های اصلی ما است

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۴:۰۰
کد خبر: ۵۴۴۶۱۶
توجه به رده های سنی پایه از اولویت های اصلی ما است
حسینی برگزاری رقابت های رده سنی پایه را یکی از اولویت های اصلی این فدراسیون دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، روح الله حسینی در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون بوکس اظهار داشت: فستیوال بوکس خردسالان (10 و 11 سال) در استان اردبیل (شهرستان گرمی) برگزار شد و مشتزنان خوبی در این رده سنی به روی رینگ رفتند. واقعا استعدادهای خوبی در استانهای کشور حضور دارند که اگر از رده های سنی پایین روی آنها کار شود، آینده بوکس ایران را تضمین می کنند.

وی درخصوص حضور برخی بوکسورهایی که سن آنها بیش از یازده سال بود، عنوان کرد: در این رقابت ها تنها بوکسورهای 10 و 11 سال در جدول قرار گرفتند. چند بوکسور شرایط سنی حضور در این رقابت ها را نداشتند که با اصرار آنها برایشان یک مسابقه آزاد خارج از جدول مسابقات گذاشتیم تا به صورت تدارکاتی مقابل هم قرار گیرند.

نایب رییس فدراسیون بوکس به پیگیری رقابت های رده های سنی پایه اشاره کرد و گفت: باید انقدر از این مسابقات برگزار کنیم تا چند چهره خوب و بااستعداد شناسایی کنیم. مطمئن باشید یکی از اولویت های اصلی ما در سال جدید برگزاری رقابت های پایه در استان های مختلف است.

وی در پایان تصریح کرد: با اینکه مدتی از درگذشت ناگهانی مهدی مهدی پور قهرمان اسبق بوکس کشور گذشته اما بار دیگر این ضایعه دردناک را به خانواده آن مرحوم و جامعه بوکس ایران تسلیت میگویم. او یکی از بوکسورهای خوب کشور بود و جای خالیش همیشه حس خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز