ریس فدراسیون گلف:

کارگاه های آموزشی با تدریس سرمربی سنگاپور برگزار می شود

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۳۰:۲۷
کد خبر: ۵۴۴۸۲۷
کارگاه های آموزشی با تدریس سرمربی سنگاپور برگزار می شود
رییس فدراسیون از گلف از برگزاری کارگاه های آموزشی با تدریس کیم بالدوین سرمربی تیم ملی سنگاپور خبر داد.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کیکاووس سعیدی گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده و در اولین برنامه فدراسیون گلف در سال 96 کارگاه فنی آموزشی بین المللی در چهار بخش و با حضور کیم بالدوین از استرالیا برگزار می شود.
 
وی افزود: طبق برنامه 1 تا 3 اردیبهشت مربیان و ملی پوشان در کارگاه آموزشی شرکت می کنند سپس 4 تا 6 اردیبهست کارگاه ویژه ملی پوشان آقایان خواهد بود، 8 تا 10 اردیبهشت کارگاه آموزشی ویژه مدرسین فدراسیون و مربیان ملی خواهد بود و در ادامه 10 تا 12 اردیبهشت گارگاه عمومی ویژه گلف بازان مستعد، مربیان درجه 3 و علاقمندان به گلف برگزار می شود.
 
سعیدی گفت: کیم بالدوین از استرالیا که از او برای تدریس این کارگاه ها دعوت شده است در حال حاضر سرمربیگری و هدایت تیم ملی سنگاپور را بر عهده دارد و یکی از کارآمدترین و حرفه ای ترین مربیان جهان به شمار می رود.
 
وی افزود: امیدواریم برگزاری این دوره آموزشی نتایج علمی، فنی و آموزشی برای مربیان و ملی پوشان را به همراه داشته باشد.
 
سعیدی خاطرنشان کرد: این کارگاه های آموزشی در تهران و به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود و پیش بینی می شود 100 شرکت کننده حضور داشته باشند.
 
وی درباره عملکرد فدراسیون در سال 95 اظهار داشت: سال 95 علی رغم محدودیت های مالی که فدراسیون داشت اما توانستیم عمده برنامه های تقویم ورزشی پیش بینی شده را اجرایی کنیم البته به غیر از لیگ دسته یک آقایان و لیگ برتر بانوان که به دلیل شرایط نامساعد جوی برگزار نشد که البته درصددیم این رقابت ها را خردادماه برگزار کنیم.
 
سعیدی افزود: در سال 95 شش اعزام برون مرزی داشتیم ، مسابقات قهرمانی کشور در تمام رده های سنی برگزار شد، همچنین یکدوره مسابقه بین المللی بهکاپ را به میزبانی مشهد برگزار کردیم و علاوه بر مسابقه کلاس های مختلف آموزشی عمومی در رشته های مختلف برگزار شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز