والیبال ساحلی قهرمانی آسیا؛

نائینی: امید زیادی برای صعود به دیدار نهایی داریم

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۱:۳۴
کد خبر: ۵۴۵۳۰۶
مربی تیم های ملی والیبال ساحلی گفت: ملی پوشان ایران از نظر روحی و روانی شرایط بسیار خوبی دارند و امید زیادی برای صعود نماینده ایران به دیدار نهایی رقابت های قهرمانی آسیا داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا نائینی پس از صعود تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران به جمع چهار تیم برتر آسیا گفت: ملی پوشان ایران با شایستگی چین را از پیش رو برداشتند و به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا صعود کردند.

وی درباره دیدار بعدی تیم ملی والیبال الف ایران برابر قطر گفت: این تیم از بازیکنان برزیلی بهره می برد، اما بهمن سالمی و رحمان رئوفی از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی هستند و با توجه به اینکه در جام کنفدراسیون آسیا این تیم را شکست دادند، امید زیادی برای شکست مجدد قطر و صعود به دیدار نهایی داریم.

مربی تیم های ملی والیبال ساحلی ایران درباره رقابت های جام کنفدراسیون آسیا که هفته پیش در شهر پاکبارا کشور تایلند برگزار شد، گفت: در این رقابت ها دو تیم ایران با قرعه بسیار سختی روبرو شدند و نتوانستند از در بین هشت تیم برتر قرار گیرند، اما حضور در این رقابت ها تجربه خوبی برای مسابقات قهرمانی آسیا به همراه داشت.

وی در پایان با یادآوری قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران (آق محمد سلاق و پرویز فرخی) در سال 2011 ابراز امیدواری کرد که تیم ملی الف ایران با شکست قطر راهی دیدار نهایی شود و یک بار دیگر والیبال ساحلی ایران بخت خود را برای کسب مقام قهرمانی این رقابت ها بیازماید. تیم های ایرانی تاکنون پنج بار به جمع چهار تیم برتر رقابت های قهرمانی آسیا راه یافتند اما تنها یک بار قهرمان شدند و امیدوارم در ششمین حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها موفق به کسب مدال شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز