حضور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی در سمینار آموزشی ورزش های هوایی

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۶:۳۴
کد خبر: ۵۴۷۷۸۹
حضور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی در سمینار آموزشی ورزش های هوایی
ییس فدراسیون انجمن های ورزشی با حضور در سمینار آموزشی ورزشهای هوایی از نزدیک شاهد برگزاری این دوره پربار بود که با تدریس امانوئل بونته فرانسوی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد علیپور در خلال برگزاری این سمینار گفت: ورزشهای هوایی علاقه مندان و مخاطبان زیادی دارد و ورزشکاران این رشته با انگیزه زیادی به فعالیت می کنند که واقعا جای خوشحالی دارد.

وی اظهار داشت: من بارها از سایتهای پروازی مختلف به خصوص سایت شهران شاهد تمرینات و فعالیت خلبانان بودم و حقیقتا انرژی این عزیزان ستودنی است.

علیپور همچنین از حضور پاراگلایدر در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا خبر داد و اذعان داشت: پاراگلایدر یکی از رشته های مدال اور است که می تواند در آوردگاه معظم بازیهای آسیایی خودش را نشان دهد و باید هرچه سریعتر نسبت به تشکیل یک تیم ملی قدرتمند اقدام کرد.

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی با تقدیر از انجمن ورزش های هوایی در راستای دعوت از یکی از مربیان مجرب و بین المللی به ایران و برگزاری سمینار آموزشی گفت: برای بالا بردن سطح ارتقای مربیان و ورزشکاران ورزش های هوایی نیاز مبرم و مستمر به این دوره های آموزشی است و قطعا برای توسعه و گسترش این رشته مفرح و پرطرفدار باید که مناسبات بین المللی افزایش یابد.

وی در پایان تصریح کرد: علاوه بر استفاده از دانش مدرسان با تجربه خارجی باید طوری مهندسی شود تا شرایط حضور نمایندگان کشورمان در کلاس های بین المللی هم فراهم گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز