سمینار تخصصی در مسیر توکیو ۲۰۲۰؛

رئیس کمیته پزشکی و ورزشی IPC سخنران ویژه همایش یک روزه

۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۵:۴۵
کد خبر: ۵۴۸۲۷۰
رئیس کمیته پزشکی و ورزشی IPC سخنران ویژه همایش یک روزه
سمینار تخصصی در مسیر توکیو 2020 به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سمینار تخصصی در مسیر توکیو ۲۰۲۰ شنبه نهم اردیبهشت ماه جاری به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود‌.

این سمینار که با حضور مربیان، سرپرستان، ورزشکاران منتخب، روسا و دبیران انجمن های ورزشی فدراسیون ها، مسئولان سازمان بهزیستی و سازمان آموزش و پرورش استثنایی برپا می شود، پس از معرفی ساختار کمیته ملی پارالمپیک، معرفی برنامه های قهرمانی برای مسابقات پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ توسط سخنرانان به حضار ارائه می شود. تشریح برنامه های مدیریت علوم پزشکی و برنامه های مدیریت سنجش و کلاس بندی، تبیین برنامه های آموزش و پژوهش در حوزه پارالمپیک ایران از مهمترین محورهایی است که سخنرانان سمینار یک روزه به بحث پیرامون آن خواهند پرداخت.

دکتر پیتر رئیس کمیته پزشکی IPC سخنران ویژه سمینار در مسیر توکیو ۲۰۲۰

سمینار یک روزه تخصصی در مسیر توکیو میزبان نماینده ویژه از کمیته بین المللی پارالمپیک است. دکتر "پیتر ون د وی لت" (Peter Van De Vilet) رئیس کمیته پزشکی و علوم ورزشی IPC سخنران ویژه این سمینار یک روزه خواهد بود.

دکتر پیتر همزمان با حضور در سمینار، با دکتر باقرزاده رئیس آکادمی ملی المپیک دیدار و گفت و گو خواهد کرد. وی بعدازظهر همان روز در نشست خبری شرکت می کند.

لازم به ذکر است سمینار در مسیر توکیو شنبه نهم اردیبهشت ماه از ساعت نه و سی دقیقه صبح الی سیزده در محل آکادمی ملی المپپیک و پارالمپیک برپا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز