استقلال۱_ الاهلی۱؛

زمزمه صعود آبی زیر باران/ استقلال با تساوی به حقش رسید

۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۱۳:۲۸
کد خبر: ۵۴۹۳۷۷
زمزمه صعود آبی زیر باران/ استقلال با تساوی به حقش رسید
دیدار استقلال و الاهلی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اسیا با تساوی به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال استقلال تهران امشب در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی امارات رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

استقلال بازی را هجوی آغاز کرد و توانست بر روی دروازه حریف موقعیت‌های خوبی خلق کند. در دقیقه 9 شوت فرشید اسماعیلی از سمت راست پشت محوطه جریمه با اختلاف بسیار زیاد به بیرون رفت.

در صورتی که استقلال حملات بسیاری بر روی دروزاه حریف داشت اما در دقیقه 17 احمد خلیل توانست از اشتباه خط دفاعی استفاده کند و یک پاس به سانکور، رساند و او با یک ضربه آرام دروازه رحمتی را باز کرد.

آبی‌پوشان بعد از دریافت گل به سمت تیم الاهلی حملات مکرری انجام داند.در دقیقه 29 بازیکنان الفتح در بیرون محوطه جریمه مترکب خطا شدند که داور این دیدار به نفع آبی‌پوشان ضربه آزاد گرفت. ضربه امید ابراهیمی با برخورد بازیکن حریف برگشت داده شد اما وریا غفوری نتوانست از این فرصت استفاده کند.

در دقیقه 31 بازیکنان الفتح خارج از محوطه جریمه بر روی کاوه رضایی خطا کردند و داور این دیدار خطای دیگری برای آبی‌پوشان گرفت اما آنها نتواستند از این موقعیت استفاده کنند.

الفتح بعد از گل اول خود در دفاع قرار گرفت و در ضد حمله توانست موقعیت‌هایی خلق کند اما دفاع استقلال مانع از گلزنی آنها شد. شاگردان منصوریان بر روی دروازه حریف موقعیت‌های خوبی خلق کردند اما نتوانستند دروازه الاهلی را باز کنند و نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع میهان به پایان رسید.

آبی‌پوشان از همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بازی را هجومی آغاز کردند .در همان ابتدا فرار یعقوب کریمی از سمت راست باعث شد تا موقعیت سانتر داشته باشد اما توپ کریمی از سر بازیکنان استقلال عبور کرد و بازیکن الاهلی مجبور به خطا بر روی بازیکنان استقلال شد اما آنها نتوانستند از موقعیت به دست آمده استفاده کنند.

در دقیقه 48 یعقوب کریمی توانست از صد مدافعان عبور کند اما سانتر کوتاه این بازیکن توسط مدافعان الاهلی دفع شد تا موقعیت کرنر برای استقلال ایجاد شد اما انها نتواستند توپ را به گل تبدیل کنند.

حملات مکرر استقلال بر روی تیم الاهلی باعث شد تا بازیکنان این تیم در بیرون محوطه بر روی بازیکنان استقلال خطا کنند اما آبی‌پوشان نتواستند بر روی موقیت‌های ایستگاهی خود استفاده کنند.

استقلال از ابتدای بازی از دقایق ابتدایی از سمت راست به سمت دروازه الاهلی سانتر کند تا بلاخره در دقیقه 58 آبی‌پوشان با سانتر خسرو حیدری و ضربه سر کاوه رضایی به گل رسیدند.

 در دقیقه 76 سانتر یعقوب کریمی می رفت که به صورت مستقیم وارد دروازه شود اما ماجد ناصر در آخرین لحظه توپ را مهار کرد و این شانس فوق العاده را از استقلال گرفت.

در ادامه حملات مکرر آبی‌پوشان در دقایق پایانی پاس فوق العاده امید ابراهیمی به کاوه رضایی رسید اما قبل از اینکه او به توپ برسد دروازه‌بان الفتح از دروازه بیرون آمد و اجازه این ضربه را از او گرفت.

خسرو حیدری در جریان بازی توانست سانترهای بسیاری به سمت دروزاه حریف بفرسد اما دروازه‌بان الاهلی فرصت گل زنی را از مهاجمان استقلال می‌گرفت. در دقیقه 81 سانتر زیبای خسرو حیدری به علی قربانی نرسید تا این فرصت خوب از دست برود.

استقلال در دقایق پایانی توانست ضربه ایستگاهی در محوطه به دست اورد اما نتوانست از این فرصت طلایی به نفع خود استفاده کند و این دیدار با تساوی یک گل به پایان رسید.

استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا  با 8 امتیاز در جایگاه دوم گروه خود قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز