اردوى پرسپولیس در هاله ای از ابهام؛

آیا حاشیه سرخپوشان امروز به پایان می رسد؟

۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۰:۴۴
کد خبر: ۵۵۰۳۴۵
آیا حاشیه سرخپوشان امروز به پایان می رسد؟
سرخپوشان باید فردا و در تهران در هفته بیست و نهم به مصاف ذوب بروند، اما زمان و مکان اردوى پیش از بازى آنها هنوز مشخص نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اختلافات شکل گرفته بین بازیکنان و مسئولان باشگاه بعد از دیدار برابر الهلال عربستان باعث تعطیلى تمرین این تیم شده است.

بازیکنان در بازگشت از عمان طى دو روز اخیر که برنامه تمرینى برانکو اعلام شده، در آن شرکت نداشته اند تا به دنبال دریافت مطالبات مالى خود باشند.

اما برای حل این مشکل روز گذشته نیز بازیکنان این تیم بعد از صحبت با یکدیگر به این نتیجه رسیدند که سیدجلال حسینى و حسین ماهینى در جلسه با مسئولان تیم پیگیر این مسئله باشند. 

دو کاپیتان سرخپوشان و برانکو ایوانکوویچ روز گذشته در جلسه با على اکبر طاهرى، حمیدرضا گرشاسبى و ترکاشوند در این خصوص به گفتگو پرداختند اما بدون اینکه به نتیجه اى در خصوص مطالبات خود برسند ساختمان باشگاه را ترک کردند.

این اتفاق باعث شده تمرین امروز نیز با اما و اگر مواجه شود و اکنون سرخپوشان در انتظارند در صورت تحقق خواسته هاى خود در تمرین امروز حضور یافته و پس از آن راهى اردو در هتل المپیک شوند.

اکنون باید دید مسئولان باشگاه موفق خواهند شد این معضل عجیب را تا پیش از جدال برابر ذوب آهن برطرف کنند یا قهرمان لیگ با این اتفاق در آستانه دیدار حساس برابر الوحده با حاشیه بزرگى مواجه خواهد شد.

حالا باید دید آیا حاشیه سرخپوشان امروز به پایان می رسد و این تیم به اردوی پیش از بازی خواهد رسید یا خیر.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز